mibbeMedlem sedan mars 2000402 inlägg Föreslog i tidigare version av webforum att man skulle slippa bli e-postad vid svar i bevakade trådar men se bevakade trådar när man besöker webforum. Detta gick igenom och var riktigt nöjd med den funktionen.
Nu när nya versionen släppts så får jag helt plöstligt massa e-post om svar i trådar.
Vill inte ha detta, hur stänger jag av e-postbevakning, men har kvar bevakningen när jag loggar in här? :birp
mibbeMedlem sedan mars 2000402 inlägg Såg hur man gör om man vill bevaka ny tråd (som denna t.ex) Men har bevakning på VÄLDIGT många trådar. Vill inte behöva gå in och ändra manuellt på alla.
AxelMedlem sedan aug. 20004 638 inlägg De flesta gamla trådar skrivs det ju inget i, så du behöver ju inte stänga av bevakningen om du inte har den på wF2-baren eller nåt. :) Under Kontrollpanelen > Inställningar kan du ställa in vad bevakningen ska vara förinställd på. :)
mibbeMedlem sedan mars 2000402 inlägg Hoppsan, där stod det ju. Inte sett det förrut, snacka om att stirra sig blind ibland :r :r :r :r :r :r
Tack Axel :bire :)