Jag hamnade just på förstasidan efter att ha rapporterat ett inlägg i Caféet! Är det verkligen meningen? Jag skulle hellre vilja komma tillbaks till där jag var, eller om det inte går, åtminstone hamna i samma subforum som tidigare.
Hmm, udda. Vilken tråd var det? Har försökt återskapa det men jag hamnar alltid i den tråden jag var när jag rapporterade.
Tja, eftersom du frågar ur felsökningssyfte: detta inlägg. (Jag anser att den bryter mot §3, img-taggen.) Annars brukar jag inte posta offentligt vad jag rapporterar...
Provade just att rapportera det inlägget utan problem. Det verkar som funktionen går på referer-värdet. Surfar du direkt till rapporteringssidan (genom att klistra in den urlen direkt i adressfältet), eller om du surfar genom en brandvägg som plockar bort referer-värdet så kommer du att skickas tillbaka till indexsidan. För forumet vet inte varifrån du kom.
... eller om du surfar genom en brandvägg som plockar bort referer-värdet så kommer du att skickas tillbaka till indexsidan. För forumet vet inte varifrån du kom.
Åh! Naturligtvis! :x Jaja... det borde jag ha fattat själv... Tack! :)
254 ms totalt · 4 externa anrop · v20260731065814-full.a51de22e