Det gäller även teckenstorleksinställningarna; det finns en rullgardin som heter "size" och en som heter "storlek".
När det gäller teckensnitt kanske man borde använda ett svenskt begrepp i rullgardinen, istället för "Font"?
5 svar · 335 visningar · startad av aasah
Skulle använda färg i ett inlägg och ser då till min förvåning att man visst kan få mycket färg här... :p Närmare bestämt finns både en rullgardinsmeny för COLOR och en för FÄRG... Jag gissar att det inte är tanken.
Det gäller även teckenstorleksinställningarna; det finns en rullgardin som heter "size" och en som heter "storlek".
När det gäller teckensnitt kanske man borde använda ett svenskt begrepp i rullgardinen, istället för "Font"?
Har ni glömt detta? Eller är jag bara inte tillräckligt tålmodig? :q
Om det beror på brist på tid och inte minneskapacitet, ber jag om ursäkt för att jag drar upp det. :)
Font = Teckensnitt
color- & sizemenyernaär inaktiverade. Fint?
aasah > Inte glömt, men ont om tid (plus att den hamnat rätt långt ner på listan) :)
Peeer skrev:
Font = Teckensnitt
color- & sizemenyernaär inaktiverade. Fint?aasah > Inte glömt, men ont om tid (plus att den hamnat rätt långt ner på listan) :)
(y) :birp
Fast färgerna stämmer ju inte, den rödafärgen ser ju inte ur som i dropdownen, inte heller den blåa(som jag inte riktigt vet om jag skulle välja att kalla blå, mer grön eller turkos) ;)
Kan ju passa på att pusha lite för min tidigare tråd med ramen runt snabbsvart :OO :e