webForumDet fria alternativet

Lista över senaste trådarna man har varit aktiv i?

Om webForum

40 svar · 1 101 visningar · startad av stoffe-2k

Medlem sedan apr. 200010 782 inlägg
Frågan#1

bra bra, det skulle vara riktigt _nice_ om man fick möjligheten att själv välja från vilken forumdel (och hur många trådar) som visas under senaste...

En annan grej som vore trevligt att ha snabbt åtkomligt är en lista på de senaste säg tio trådarna man själv skrivet i... :) (det borde man kunna kläma in i vänster menyn direkt under avataren)

*se bilden, Vad tycker ni om det upplägget, en liten spalt i vänster menyn, som listar dina senast skrivna inlägg, och ett störe fält med nya trådar ur era eget specifierade forum.

nya_forstasida_inloggad.jpg
Medlem sedan apr. 200312 679 inlägg

Det där tycker jag ser bra ut, stoffe-2k. :)

Medlem sedan juli 20033 147 inlägg

stoffe-2ks förslag är underbart!

Fast vid en närmare eftertanke; varför ska man se sina senaste inlägg? Jag ser nog hellre de senaste trådarna man postat i, alltså bevakar, eller sina senaste trådar man själv skapat.

Medlem sedan juli 20033 147 inlägg

silfver skrev:

Fast vid en närmare eftertanke; varför ska man se sina senaste inlägg? Jag ser nog hellre de senaste trådarna man postat i, alltså bevakar, eller sina senaste trådar man själv skapat.

Jag brukar följa utvecklingen i de trådar där jag postat ett svar. Antar att jag inte är ensam om detta. ;)

Melea skrev:

Jag brukar följa utvecklingen i de trådar där jag postat ett svar. Antar att jag inte är ensam om detta. ;)

Just det. Det gör även jag, så det är nog ingen dum idé trots allt. :P

*uppdatera bild*

*se bild*

nya_forstasida_inloggad_update2.jpg
Medlem sedan dec. 199917 055 inlägg

stoffe-2k skrev:

*se bilden, Vad tycker ni om det upplägget, en liten spalt i vänster menyn, som listar dina senast skrivna inlägg, och ett störe fält med nya trådar ur era eget specifierade forum.

I nuläget prioriterar vi funktionsbuggar och grafiskt klumpiga delar. Jag hoppas att du och övriga har förståelse för det. :)
Ta gärna upp förslaget igen när den värsta migreringhystering har lagt sig.

Okey då ;D

Medlem sedan dec. 199917 055 inlägg

(tråden splittad)

Jag ska ta en diskussion med Peeer om det här. Det är möjligt att vi skulle kunna införa något sådant.

Status?

Medlem sedan juni 20006 031 inlägg

Mycket bra förslag, en sån funktion skulle vara bra!

Medlem sedan mars 20025 907 inlägg

"Dina senaste inlägg" är det då just dina senaste inlägg, eller är det de senaste trådarna du postat i? Dvs ska samma tråd kunna förekomma flera gånger i listan?

Ska ta mig en titt på det här under veckan :)

det skulle vara topen ed två lister isf. en med dina "senaste skapade trådar" och en med just som du säger dina senaste inlägg, och JA isf kan flera inlägg från samma tråd vara med i listan. :))

stoffe-2k skrev:

[...]en med dina "senaste skapade trådar"[...]

Bara just _dina_ senaste trådar? Tolkade det som du ville ha en lista med de 10 trådarna som du senast postat i. Trådarna behöver inte vara skapade av dig, men du måste ha skrivit i dem för att de ska finnas i listan.

1. Dina senaste inlägg (samma tråd kan visas i listan flera gånger).
  2. Dina senaste trådar (listar de 10 trådar som du senast varit aktiv i. Varje tråd förekommer bara en gång!)
  3. Dina 10 senaste egna trådarna (dvs. de 10 senaste trådarna som du skapat)

Vilka punker ovan är det du vill ha? Verkar bättre att fråga före man gör något :)

1:an :) gärna 5-10st :)

Medlem sedan sep. 20016 059 inlägg

Toppenidé! Hoppas det blir av.

I inställningarna finns nu ett val för att visa sina 10 senaste inlägg. Var det det här ni var ute efter? :)

Medlem sedan maj 20031 472 inlägg

Jag skulle gärna se 2:an men ettan är också ok. Om man skriver i många trådar på samma gång.

260 ms totalt · 4 externa anrop · v20260731065814-full.6fe65c25
124 ms — deklarationer (db)
0 ms — hämta statistik (cache)
131 ms — hämta tråd, inlägg och bilagor (db)
126 ms — ändringar (db)