bra bra, det skulle vara riktigt _nice_ om man fick möjligheten att själv välja från vilken forumdel (och hur många trådar) som visas under senaste...
En annan grej som vore trevligt att ha snabbt åtkomligt är en lista på de senaste säg tio trådarna man själv skrivet i... :) (det borde man kunna kläma in i vänster menyn direkt under avataren)
*se bilden, Vad tycker ni om det upplägget, en liten spalt i vänster menyn, som listar dina senast skrivna inlägg, och ett störe fält med nya trådar ur era eget specifierade forum.
Fast vid en närmare eftertanke; varför ska man se sina senaste inlägg? Jag ser nog hellre de senaste trådarna man postat i, alltså bevakar, eller sina senaste trådar man själv skapat.
Fast vid en närmare eftertanke; varför ska man se sina senaste inlägg? Jag ser nog hellre de senaste trådarna man postat i, alltså bevakar, eller sina senaste trådar man själv skapat.
Jag brukar följa utvecklingen i de trådar där jag postat ett svar. Antar att jag inte är ensam om detta. ;)
*se bilden, Vad tycker ni om det upplägget, en liten spalt i vänster menyn, som listar dina senast skrivna inlägg, och ett störe fält med nya trådar ur era eget specifierade forum.
I nuläget prioriterar vi funktionsbuggar och grafiskt klumpiga delar. Jag hoppas att du och övriga har förståelse för det. :)
Ta gärna upp förslaget igen när den värsta migreringhystering har lagt sig.
"Dina senaste inlägg" är det då just dina senaste inlägg, eller är det de senaste trådarna du postat i? Dvs ska samma tråd kunna förekomma flera gånger i listan?
det skulle vara topen ed två lister isf. en med dina "senaste skapade trådar" och en med just som du säger dina senaste inlägg, och JA isf kan flera inlägg från samma tråd vara med i listan. :))
Bara just _dina_ senaste trådar? Tolkade det som du ville ha en lista med de 10 trådarna som du senast postat i. Trådarna behöver inte vara skapade av dig, men du måste ha skrivit i dem för att de ska finnas i listan.
Dina senaste inlägg (samma tråd kan visas i listan flera gånger).
Dina senaste trådar (listar de 10 trådar som du senast varit aktiv i. Varje tråd förekommer bara en gång!)
Dina 10 senaste egna trådarna (dvs. de 10 senaste trådarna som du skapat)
Vilka punker ovan är det du vill ha? Verkar bättre att fråga före man gör något :)