Jag gillar den nya strukturen mycket! Bra jobbat! Jag hittade dock en grej som inte riktigt funkade och det är när trådar har väldigt många svar typ som denna som har ca 10000 inlägg:
Ah, jag märkte att "felet" är beroende på vad man har valt för visningsalternativ. Testa att välj visningsalternativ "Trådad visning" och klicka därefter på den bifogade länken.
I hybridvisning och trådad visning låser sig Firefox i flera minuter när man öppnar tråden eftersom trådöversikten är så stor. Att byta inlägg i tråden går däremot fort. Det verkar vara något script som körs när man öppnar tråden.
Fast eftersom jag aldrig läser trådar med tusentals inlägg bekrymar detta inte mig. ;)
Jag har inte grävt ner mig i problematiken, men en kvalificerad gissning är att samtliga svar betraktas som svar på första inlägget eftersom de är postade under vB2-tiden. Således ska tråden tugga igenom 10000 svar för att kolla vilka som ev. kan vara underliggande till andra svar innan den till slut strukturerar upp trädet med 50-100 av de först postade trådarna.
Jag tror inte att detta ska föranleda någon åtgärd från vår sida utan att det helt enkelt är något vi får leva med vad gäller äldre trådar.
265 ms totalt · 4 externa anrop · v20260731065814-full.6fe65c25