Ja, nu är det bara att hoppas att den skarpa rostbruna färgen byts mot nått mjukare.. ;)
Nu när dom svarta ramarna som fanns överallt försvann... :)
16 svar · 1 107 visningar · startad av Esen
Nu när dom svarta ramarna som fanns överallt försvann... :)
Ja, nu är det bara att hoppas att den skarpa rostbruna färgen byts mot nått mjukare.. ;)
Men startsidan ser helt sjuk ut! :(
och att detta alternativ: "webForum > Diverse forum > Diverse forum - Övrigt > Café webForum " återfinns både uppe och nere på sidan som det var på den gamla goda tiden när wF var som bäst ;)
Håller med om att det blev mkt bättre utan de där gräsliga ramarna...
Men jag gillar inte att "» Senaste trådarna" ligger längst ner på förstasidan..
JAreMANNEN skrev:
Men jag gillar inte att "» Senaste trådarna" ligger längst ner på förstasidan..
Sen så borde man kunna välja mellan att visa 5, 10 eller 20 senaste trådarna so man kunde förut, Nu finns det bara 5 :(
Esen skrev:
Sen så borde man kunna välja mellan att visa 5, 10 eller 20 senaste trådarna so man kunde förut, Nu finns det bara 5 :(
Testa "Nya inlägg". Den funkar på samma sätt och är helt ok.
Jag använde också visa de senaste 20 trådare förut när jag gick omkring på webbforum.
Men "Nya inlägg" är en mycket bra lösning tycker jag!
greyhound skrev:
Testa "Nya inlägg". Den funkar på samma sätt och är helt ok.
Jag använde också visa de senaste 20 trådare förut när jag gick omkring på webbforum.
Men "Nya inlägg" är en mycket bra lösning tycker jag!
Men "Nya inlägg" fanns på wF2 också. ;)
Nu ser allting ut så som jag vill ha det. Låt det vara! :e Helt underbara färger och grejer. Me like! ALOT.
r\ Startsidan är underbar!
r2\ Fast jag skulle vilja flytta ner nyhetrna UNDER de senaste inläggen.
silfver skrev:
Nu ser allting ut så som jag vill ha det. Låt det vara! :e Helt underbara färger och grejer. Me like! ALOT.
r\ Startsidan är underbar!
r2\ Fast jag skulle vilja flytta ner nyhetrna UNDER de senaste inläggen.
Skulle också vilja ha nyheterna under. Trots att jag sitter på 1600*1200 så måste jag skrolla ner för att se det senaste.
Men då är även det en nackdel, kommer det någon ny, ja då står välkommen längst ner.
Utan ramar blev det bättre, kan bara hålla med om det.
Edit: varför är ramar kvar, sån där ful 3D, runt "redigera inlägg" och "Tilläggsalternativ" samt "snabbsvar"?
tycker wF borde införa brikks portalen så man själv fick välja vilka "fält"/"boxar" man vill ha...
stoffe-2k nu tidigt 2000tals nostalgisk.
Rikard skrev:
Bättre eller sämre? (Kolla förstasidan.)
Flyttar även denna tråd till webForums funktioner... :)
Mycket bättre
Precis, då kunde jag välja bort det där fula "senaste trådar" som jag ändå inte använder. ;)