Hej jag surfade runt lite efter att en faq länk i en tråd som stängts av inte fungerade längre. Och efter lite surfande hittade jag förhållningsreglerna. Och där stod det att man måste fråga jycke.se om utlämning av information från sidan. Samt att jycke.se har rätten att modfiera och ta bort inlägg.
Antar att någon glömt ändra lite text.
Förhållningsreglerna är kopierade av jycke.se
8 svar · 519 visningar · startad av Nickemannen
Om jag inte missminner mig, drivs den sajten av ingen mindre än Kjell himself.
Det tror jag också, men det verkar ju vettigare om det är wF som redigerar här än Kjell, som väl inte sitter i ledningsgruppen längre?
Nickemannen skrev:
Hej jag surfade runt lite efter att en faq länk i en tråd som stängts av inte fungerade längre. Och efter lite surfande hittade jag förhållningsreglerna. Och där stod det att man måste fråga jycke.se om utlämning av information från sidan. Samt att jycke.se har rätten att modfiera och ta bort inlägg.
Antar att någon glömt ändra lite text.
Har du en länk till det där? Vi trodde att vi hade eliminerat jycke.se en gång för alla från wF... ;)
aasah skrev:
Det tror jag också, men det verkar ju vettigare om det är wF som redigerar här än Kjell, som väl inte sitter i ledningsgruppen längre?
kjell har alltid en plats i ledningsgruppen.
http://www.webforum.nu/faq.php?s=&do=search&q=regler&match=any&titlesonly=0
Kolla på förhållningsregler.
Söker du på jycke på faq:en så ser du också
Det finns ingen unik historia om hur jycke.se startade utan vi tyckte helt enkelt inte att det fanns ett tillräckligt bra organiserat diskussionsforum för hundägare.
Kjell har en permanent plats i ledningsgruppen, ja.
jycke-texten is no more. Inte på webForum i alla fall. :)
Nickemannen skrev:
Det finns ingen unik historia om hur jycke.se startade utan vi tyckte helt enkelt inte att det fanns ett tillräckligt bra organiserat diskussionsforum för hundägare.
Så blev faller när jag/vi la ner meraHUND.se för ett år sedan. :P