PHP has encountered an Access Violation at 0193F69F fick jag nu. Och två ggr även:
Fatal error: Cannot redeclare vb_error_handler() (previously declared in D:\www.webforum.nu\includes\init.php:15) in D:\www.webforum.nu\includes\init.php on line 15
48 svar · 3 567 visningar · startad av Melea · sida 2 av 3
Nu fick jag felmeddelandet PHP has encountered an Access Violation at 7C82FC3E när jag försökte gå in i en tråd. :l :)
Läs frågan i sin helhet →PHP has encountered an Access Violation at 0193F69F fick jag nu. Och två ggr även:
Fatal error: Cannot redeclare vb_error_handler() (previously declared in D:\www.webforum.nu\includes\init.php:15) in D:\www.webforum.nu\includes\init.php on line 15
Felsöker vidare... :l
Hjälper det att vi postar felmeddelanden?
wf (17:23) skrev:
PHP has encountered an Access Violation at 7C83248B
Just nu tror jag att jag har tillräckligt mycket att jobba vidare med. :)
PHP has encountered an Access Violation at 0193F69F typ 10 minuter sen. På www.webforum.nu
I know. :(
Jag har gått lite i stå i felsökningen. Det är möjligt (om än lite långsökt) att det är knutet till det vi befarar är ett minnesfel på ena minnesmodulen.
PHP has encountered an Access Violation at 0193F69F på alla sidor, inget fungerade :o
Samma här. Kopierade dock inte felkoden. (10min sen)
Det känns som att det kommer allt tätare, tyvärr.
wF-Anden är sjuk
Hej!
Det verkar som om wF-anden inte mår så jättebra. :( Får detta felmeddelande när jag kollar in vad anden säger om en profil:
PHP has encountered an Access Violation at 019438CF
Är det någon där ute som sitter där ute med någon dunderbra medicin? :q
Fick ett par stycken nu
Fick ett par stycken nu
red: fick en nu när jag skulle posta i denna tråd
Har fått meddelandet vid varannan sidladdning nu en stund. :(
Ofta 2-3 gånger i rad.
Det är inte bara anden.. :) http://www.webforum.nu/showthread.php?t=130754
Hela servern mår dåligt, verkar det som. :o
Verkar vara så överallt. :( Efter några uppdateringstryckningar får man fram den sida man vill.
Trådarna slås ihop. Felsökningen avvakatar att Per plockar ur en minnesmodul ur servern. Jag vill försäkra mig om att jag inte jagar ett fel som i själva verket är kopplat till ett hårdvarufel.
Jag har inte fått upp felmeddelandet på senare utan istället som den bifogade bilden
Som en del ovan. Får följande felmeddelande men det verkar gå att gå förbi det genom uppdatering av sidan.
Fått samma fel som många fått idag;
Hände för nån minut sen då jag klickade på någon person och valde vad som heslt på droplisten.