Hmm ... det innebär alltså att du inte kan läsa svaren på din fråga om jag har förstått saken rätt.
Om du trots allt lyckas läsa detta så kan du passa på att plocka bort FunWebProducts som du tydligen använder och se om det förbättrar situationen.
10 svar · 446 visningar · startad av 123123
Det finns ingen text under rubriken tråd. Lite svårt att veta vad tråden handlar om, och det går ju inte att lästa den heller. Vad göra
Hmm ... det innebär alltså att du inte kan läsa svaren på din fråga om jag har förstått saken rätt.
Om du trots allt lyckas läsa detta så kan du passa på att plocka bort FunWebProducts som du tydligen använder och se om det förbättrar situationen.
Tyvärr så blev det inte bättre.... fler förslag. I vissa trådar finns det en grön bock jämte antalet svar, denna bock kan jag klicka på och då komma till det inlägget.
Vet inte om det bara är jag som inte förstå vad du menar, kan du inte försöka förklara bättre/ta en screenshot för att visa vad du menar?
Hur får jag in en screenshot här då.
Bifoga bildfilen innan du postar inlägget.
Den bocken betyder att ett svar är accepterat som lösningen på trådens problem. Finns det inget accepterat svar så finns det ingen sådan bock.
Då kommer direkt nästa idiotfråga, hur bifogar jag en bildfil i detta inlägg, jag hittar bara den möjlighet om jag skapar en ny tråd.
Har du inte fältet "Bifoga fil" precis ovanför knappen "Skicka svar"?
(Du kan inte bifoga fil om du använder snabbsvarsrutan under tråden.)
Nej, jag har bara snabbsvar, jag får lägga en ny tråd för då kan jag bifoga fil.
Här (se min bifogade fil) kan du klicka för att skriva ett inlägg och bifoga en fil! :i