webForumDet fria alternativet

wF spammar min mailbox ;)

Om webForum

3 svar · 357 visningar · startad av frankof

Medlem sedan jan. 20016 874 inlägg
Frågan#1

Ja, jag vet att jag inte skall "tramsa" i seriösa forum, men att varje bortredigerat "nonsens" svar genererar ett mail viste jag inte, något "nytt"?

Medlem sedan nov. 20041 740 inlägg

Re: wF spammar min mailbox ;)

frankof skrev:

Ja, jag vet att jag inte skall "tramsa" i seriösa forum, men att varje bortredigerat "nonsens" svar genererar ett mail viste jag inte, något "nytt"?

Då det var du som började tycker jag att det är helt rätt av wF att ge igen. Det är bra att man får ett meddelande om man har blivit redigerad eller bortplockad av någon anledning. Då kanske man förstår vad man har gjort fel och lär sig av det.

Jag har inte fått några sådana mail så jag kan varken bekräfta eller dementera att så är fallet.

Medlem sedan juli 20013 378 inlägg

Njae nytt och nytt... - funktionen har funnits ett tag.

Påminnelsebrevet som genereras vid borttagning av "nonsens" är valbart av den moderator som väljer att ta bort inlägget och skickas inte ut om inte moderatorn aktivt väljer att kryssa i en kryssruta för ändamålet som finns bland modereringsfunktionerna.

Det är alltså inte wF som spammar din brevlåda, utan det är moderatorn i det forum du tramsat i som anser att du behöver en påminnelse om att trams inte är tillåtet och att du skall bli medveten om att han/hon tvingats ta bort ett av dina inlägg ;)

Medlem sedan jan. 20016 874 inlägg

Tackar, och då kan väl "Gislaved" se fram mot ett då? §e
eller jag ett till :r :e

255 ms totalt · 4 externa anrop · v20260731065814-full.86ec41c2
119 ms — deklarationer (db)
0 ms — hämta statistik (cache)
134 ms — hämta tråd, inlägg och bilagor (db)
119 ms — ändringar (db)