webForumDet fria alternativet

Krav för att få Posta.

Om webForum

20 svar · 973 visningar · startad av petla81406

Medlem sedan maj 2004325 inlägg
Frågan#1

För att stoppa registera-posta-förvinner i Internet & Webbtjänster och Kolla min hemsida! finns säkert fler.

Kan man inte ha en spärr där man måste ha gjort kanske 10 plus inlägg någon annanstans innan man får skapa en ny tråd eller posta?

Medlem sedan feb. 20042 594 inlägg

wF är det bästa forumet på nätet, och det är bland annat för avsaknandet av fåniga "das Führer"-regler och att alla är välkomna att diskutera.

Med andra ord, det låter som en onödigt trög idé.

Medlem sedan okt. 20034 048 inlägg

altack skrev:

wF är det bästa forumet på nätet, och det är bland annat för avsaknandet av fåniga "das Führer"-regler och att alla är välkomna att diskutera.

Med andra ord, det låter som en onödigt trög idé.

jaha. då vet man det.

Medlem sedan dec. 19998 277 inlägg

Stoppar inte en registrering användaren så lär knappast en sån spärr göra det heller.

Men det blir ju mer jobbit att posta i andra trådar.

Medlem sedan aug. 200218 625 inlägg

terLag skrev:

Men det blir ju mer jobbit att posta i andra trådar.

Jaså? Räcker väl med att tramsa runt lite i caféet? Tio inlägg gör man ju på hälften så många minuter.

kanske 200 då?

Medlem sedan feb. 20042 594 inlägg

Så om Seriös Seriösson registrerar sig här för att han vill veta om det finns flera som har problem med Hederlige Harry's webhotell så får han inte posta här utan att flamsa runt i resten av forumet fast han inte vill? Då vänder han nog på klacken och drar till ett annat ställe, och dessutom lär ju wF knappast få bättre rykte av det...

Så, terLag. Vad skulle du göra just idag om gränsen för att posta i Kolla min hemsida och Internet & webbtjänster var satt till 200 och du verkligen behövde posta där?

Medlem sedan juli 200012 978 inlägg

Har terLag haft problem som varit svåra då?

Medlem sedan sep. 2004215 inlägg

+ att man måste känna till minst 3 av beatlarna.

Seriöst! Låt bli att läsa om det tar så mycket av din tid.

ok, det är inte något för wF. Har fungerat på andra forum.(har jag för mig. :l .)

danii skrev:

+ att man måste känna till minst 3 av beatlarna.

Seriöst! Låt bli att läsa om det tar så mycket av din tid.

Har tvångstankar om att läsa allt, är så med vanlig reklam i brevlåda, tidningen på morgonen. ALLT måste läsas, jag kan ju missa nått.

Medlem sedan apr. 200010 782 inlägg

Bättre ett kvalitets inlägg än 20st skit inlägg i caféet, eller ännu värre nonsens inlägg i andra seriösa trådar, som den här tex.

Ops. Kom ju på att inläggen inte räknas i caféet. Ännu en anledning att inte införa någon gräns. Låt det vara som idag och rapportera istället trådar som du anser bryta mot någon §.

Edit: Meningslöst, Tengbland. Helt meninglöst. :l

Medlem sedan nov. 200013 890 inlägg

Tråden rensas på nonsensinlägg enligt webForums regler §4.
Synpunkter angående detta beslut, ta kontakt med Web-Tor alternativt forumledare@webforum.nu.

Web-Tor
Forumledare, webForum

Medlem sedan apr. 20012 427 inlägg

altack skrev:

wF är det bästa forumet på nätet, och det är bland annat för avsaknandet av fåniga "das Führer"-regler

Redigerat med anledning av webForums regler §4.
Synpunkter angående detta beslut, ta kontakt med jarvklo alternativt forumledare@webforum.nu.

jarvklo
Moderator - Webforums funktioner

Medlem sedan apr. 20021 155 inlägg

I den bästa av världar skulle det finnas en självcensurs-funktion som trädde ikraft 24.00 - alla inlägg man postar efter det offentliggörs inte förrän man konfirmerat dess riktighet när man vaknat dagen efter - jag, plus de som ev läser det skulle uppskatta detta... :OO :e

Medlem sedan feb. 20002 218 inlägg

Redigerat med anledning av webForums regler §4.
Synpunkter angående detta beslut, ta kontakt med jarvklo alternativt forumledare@webforum.nu.

jarvklo
Moderator - Webforums funktioner

261 ms totalt · 4 externa anrop · v20260731065814-full.a51de22e
127 ms — deklarationer (db)
0 ms — hämta statistik (cache)
131 ms — hämta tråd, inlägg och bilagor (db)
124 ms — ändringar (db)