Om man sorterar medlemmar på födelsedag kommer man ganska snabbt att se att det finns ett stort antal dubbelregistreringar, varav dubbletten oftast har noll(0) inlägg och därmed kan tas bort ur databasen.
Att ha ett stort antal medlemmsregistrering kan inte vara ett självändamål så jag föreslår en stor sanering!
Allt för att få en bra "levande kärna" av wF'are.
:birp :birp :birp :birp :birp
Sen är det det där med "Anden" den har inte alltid rätt för sig :P
Att ha ett stort antal medlemmsregistrering kan inte vara ett självändamål så jag föreslår en stor sanering!
Allt för att få en bra "levande kärna" av wF'are.
Om man sorterar medlemmar på födelsedag kommer man ganska snabbt att se att det finns ett stort antal dubbelregistreringar, varav dubbletten oftast har noll(0) inlägg och därmed kan tas bort ur databasen...
Om du sorterar på födelsedag så hittar du (även) alla människor här som råkar fylla år samma dag som någon annan. En del registrerade medlemmar kanske aldrig avser att posta något, men vill ändå ha tillgång till Profiler tex och i övrigt söka efter svar. Och om de då råkar fylla år samtidigt som någon annan så ser det ut som en dubbelregistrering enligt din metod. Tror du hittar en hel hop falska dubletter den vägen... :OO Vi är trots allt flera tusen registrerade medlemmar och det finns 366 olika födelsedagar att tillgå...
Återigen kanske jag tänker mer än jag skriver.
Om man tar födelsedag som soretringsbegrepp så finns det ett antal namn som är helt likalydande dvs. dubbelregistrering. Så menade jag. Jag säger inte att detta är en fullkomlig metod men den sorterar bort en del. Tacksam för en analys av hur många.
311 ms totalt · 4 externa anrop · v20260731065814-full.a51de22e