Längst ner till vänster på förstasidan hittar du länken till vilka som är online. Besökare står det.
Top-20 hittar du genom att först klicka på Medlemmar-knappen överst och sedan på Top-20
5 svar · 348 visningar · startad av M.Cheraghi
Tja tja.
Det finns två funktioner här på wF som jag aldrig lyckas hitta annat än genom länkar i vissa inlägg som folk postat.
1. vilka medlemmar som är online, samt vad dom medlemmarna gör på wF för tillfället.
2. Inläggslistan, dvs "topplistan" eller hur man ska kalla det.
Vart/vilken meny hittar man länkar till dessa "funktioner" tycker dom är lite hemliga ;) När man har fritid så det räcker kan det vara kul o fnula runt lite :)
Mvh
Längst ner till vänster på förstasidan hittar du länken till vilka som är online. Besökare står det.
Top-20 hittar du genom att först klicka på Medlemmar-knappen överst och sedan på Top-20
1. Kolla på vänster sida på första sidan. En bra bit ner, så finns en länk som heter "Besökare: Siffra..." klicka på den.
2. Klicka på "Medlemmar" i menyn som finns på varje sidan. Sedan "Top 20".
/Edit: Asch, varför skulle man fixa snygga länkar...tar ju bara tid :)
SirPeter skrev:
Avancerat :e
Vänta, jag ska testa. Återkommar strax!
Jag kommer säkert misslyckas.
Matt skrev:
1. Kolla på vänster sida på första sidan. En bra bit ner, så finns en länk som heter "Besökare: Siffra..." klicka på den.
2. Klicka på "Medlemmar" i menyn som finns på varje sidan. Sedan "Top 20".
/Edit: Asch, varför skulle man fixa snygga länkar...tar ju bara tid :)
Moget att du som registrerade dig för mindre än ett halvår sen vet, tillskillnad från mig som vart här i drygt 3 år :e
Red / Min hjärna kan inte DateDiff
Acceptera som slutgiltigt svar? :)