Det är inte teknsikt möjligt i vBulletin 2.2.6 som används nu, om jag inte minns fel.
I version 3 som ska uppgraderas till så småningom så kommer detta att vara en inställningsmöjlighet.
6 svar · 264 visningar · startad av Matte
Längst ned i varje tråd finns en länk "Bevaka denna tråd".
Men borde det inte istället när man redan har tråden under bevakning finnas en länk "Sluta bevaka denna tråd" ?
Om man nu inte skulle vilja ha den under bevakning längre.
Det är inte teknsikt möjligt i vBulletin 2.2.6 som används nu, om jag inte minns fel.
I version 3 som ska uppgraderas till så småningom så kommer detta att vara en inställningsmöjlighet.
Då går det med andra ord inte att ta bort bevakning på en tråd?
Matte skrev:
Det går att ta bort bevakning av tråd...
Gå in i Kontrollpanelen och sen så under varje tråd du bevakar så kan du avsluta bevakningen..
Esen skrev:
Gå in i Kontrollpanelen och sen så under varje tråd du bevakar så kan du avsluta bevakningen..
Tack !
Esen skrev:
Matte skrev:
Ooops, jag menade såklart texten i trådarna. Givetvis går det att ta bort bevakning, som synes.
Pace skrev:
Esen skrev:
Matte skrev:
Ooops, jag menade såklart texten i trådarna. Givetvis går det att ta bort bevakning, som synes.
okey...