webForumDet fria alternativet

Skript från alla dagar

Om webForum

5 svar · 289 visningar · startad av nitro2k01

Medlem sedan aug. 20039 340 inlägg
Frågan#1

Tredje klagomålet på wF's funktioner idag. :)
Nåväl, jag tycker att skriptarkiven ska ställas in på att visa inlägg från "alla dagar". Detta eftersom skript inte förlorar sin relevans på samma sätt som diskussioner (Som blir inaktuella allt eftersom)

Detta med anledning av någons kommentar om omorganisering av wF, att det inte fanns några skript i J2EE-arkivet. (Hittar dock inte detta inlägg nu, raderat?) Det finns det visst, bara att de är äldre än 100 dagar. (Med det dock inte sagt att J2EE kan slås ihop med skript - övrigt)

Medlem sedan juli 20013 378 inlägg

Bra förslag - Det godkändes omgående och nu är det inställt så för de forumen!

Alla som har inställningen "Visa innehåll från" inställd på "Använd standard" i sin profil får se "alla dagar" i scriptarkiven.

De som valt att ställa in ett visst antal dagar i sina inställningar berörs inte.

Verkar inte göra nån skillnad, iaf inte för mig...

Hmm...
Hur jag än testar, så kan jag inte se några problem...
... och jag antar att du ställt in "Visa innehåll från
" i "mina inställningar" i kontrollpanelen till "--använd default--"... (som är förutsättningen för att det skall fungera) ;)

Är det fler därute som har problem med att se inläggen "från alla dagar" i t.ex. http://www.webforum.nu/forumdisplay.php?s=&forumid=170 ?

Jag hade visst ställt in den på hundra dagar i inställningarna. När jag kollade verkade det inte finnas något standard-alt. Men det var bara jag som inte skrollade hela vägen upp x(

NP - Alla kan vi skjuta oss i foten ibland :birp

264 ms totalt · 4 externa anrop · v20260731065814-full.6fe65c25
128 ms — deklarationer (db)
0 ms — hämta statistik (cache)
129 ms — hämta tråd, inlägg och bilagor (db)
126 ms — ändringar (db)