F fredrik1 Medlem sedan aug. 2002 207 inlägg Frågan 10 apr. 2004 07:28 #1 Är det bara jag som får detta?
Warning: Unknown list entry type in request shutdown (2) in Unknown on line 0
Warning: Unknown list entry type in request shutdown (2) in D:\www.webforum.nu\newthread.php on line 6
Warning: Unknown list entry type in request shutdown (2) in D:\www.webforum.nu\global.php on line 125
Warning: Unknown list entry type in request shutdown (2) in D:\www.webforum.nu\global.php on line 135
Warning: Unknown list entry type in request shutdown (2) in D:\www.webforum.nu\global.php on line 157
Warning: Unknown list entry type in request shutdown (2) in D:\www.webforum.nu\global.php on line 204
Warning: Cannot modify header information - headers already sent in D:\www.webforum.nu\admin\functions.php on line 1729
Warning: Cannot modify header information - headers already sent in D:\www.webforum.nu\admin\functions.php on line 1729
Warning: Unknown list entry type in request shutdown (11) in D:\www.webforum.nu\admin\db_mysql.php on line 122
Warning: Unknown list entry type in request shutdown (11) in D:\www.webforum.nu\admin\db_mysql.php on line 122
Rikard Medlem sedan dec. 1999 17 055 inlägg Det där tror jag redan är löst. Vi har, nu på morgonen, återgått från PHP 4.3.5 till PHP 4.3.4. Jag vet inte om det löser just det problemet du upplever.
I våra tester lyckades vi bli av med ett liknande problem genom att just nergradera till en föregående version av PHP.
Återkom gärna om du springer på fler fel eller om felet kvarstår.
Beskriv gärna till vilken sida du var på/på väg till och vilken åtgärd du gjorde när felen uppstår. :)
F fredrik1 Medlem sedan aug. 2002 207 inlägg Gick in på startsidan, men nu verkar det fungera igen.
Rikard Medlem sedan dec. 1999 17 055 inlägg Har någon upplevt ovan beskrivna problem sedan 09:30 på påskafton?