It mitt inlägg har jag skrivit VBScript med små/stora bokstäver. Men när det sen visas så är det med små bokstäver.
http://www.webforum.nu/showthread.php?s=&postid=823111#post823111
Bugg - VBSript lowercase
Om webForumur webForums funktioner
15 svar · 404 visningar · startad av Erik Juhlin
Var dessutom inte ett mellanslag till kolonet.
Gör en det så gör alla det! :p
Ok, har mailet dem nu. Får se om man får något svar.
Finns det ens någon utvecklare nu? Har inte fått svar tidigare och det verkar bara som att det är Rikard som går in och gör små hack ibland...
Nu har du fått svar.
Nej, det finns inga utvecklare. Det finns inga som överhuvudtaget bryr sig om hur (eller ens om) webForum fungerar.
Eller så kanske de utvecklarna och andra wF-arbetare som eventuellt skulle kunna tänkas finnas inte orkar prioritera petitessbuggar över annat.
Vilka mail har du inte fått svar på?
Jag kom med ett förslag i Staff och ingen har svarat.
Begär inte att någon ska sätta sig ner och bygga det. Bara man får något svar.
Men finns det inga utvecklare så förklarar det saken...
Jag tror att det finns ett svar att läsa i Staff nu. ;)
Men, säg mig: existerar ironi och / eller sarkasm i Skåne? ;)
Erik »
Vad har @nders för titel?
Erik Juhlin skrev:
Finns det ens någon utvecklare nu?
Scrolla ner lite på den här sidan så ser du vilka som är utvecklare bland annat. Länken till den sidan finns på wF's startsida i vänsterkanten. ;)
Bryr mig inte om titlar. :p
Men som jag uppfattat det så kan inte @nders PHP. Men jag kan ha missuppfattat det.
Okej, jag läste på någon annan sida där det stod nånting om vakans...
Ah, här...
http://www.webforum.nu/showthread.php?s=&threadid=97794&forumid=204
I.o.f.s. bara mötet...
Inte bara mötet, det där gäller Ledningsgruppen och där är än så länge ingen av utvecklarna med då de inte har enats om vem av dem som skall ha den platsen.
Skulle man gå efter vad det står i det inlägget så skulle det enbart finnas två moderatorer på wF. ;)
Erik Juhlin skrev:
Men som jag uppfattat det så kan inte @nders PHP.
Kan och kan. PHP är inte direkt ett språk utan logik, men det finns ju annat jag är bättre på om man säger så. ;)
Ofan, jag trodde allt var tvärtom i PHP... :)