Som tur är flyttar vi till radhus i april så då jäklar skall det sovas!
Är det så mycket bättre då? En granne kan vel spela hög musik och störa på det viset, eller om de bråkar..
Här där jag bor hör vi, särkilt ett bråk, rakt över en park på 200m... så det där med radhus tror jag inte på.
Flytta till landet med en granne samt trafikerad väg på 3km avstånd.
Som tur är flyttar vi till radhus i april så då jäklar skall det sovas!
Är det så mycket bättre då? En granne kan vel spela hög musik och störa på det viset, eller om de bråkar..
Här där jag bor hör vi, särkilt ett bråk, rakt över en park på 200m... så det där med radhus tror jag inte på.
Flytta till landet med en granne samt trafikerad väg på 3km avstånd.
Jag bor förbannemigeligen i ett radhus och här hör jag minsann aldrig när grannarna får för sig att spela musik på hög volym (dock vet jag inte om de brukar göra det:OO)
Men ibland går de ut och hugger ved, och då är det en annan femma x(
Det bästa är att ha en softairgun när folk sover över.
Minsta tecken på att man kommer sova dåligt, så avlossar man ett skott så att den träffar skinkan eller låret! Sedan låtsas sova. :)
Det bästa är att ha en softairgun när folk sover över.
Minsta tecken på att man kommer sova dåligt, så avlossar man ett skott så att den träffar skinkan eller låret! Sedan låtsas sova. :)
När jag en gång i min ungdom :OO delade rum men en som snarkade som ett sågverk, så såg jag till att jag hade ett gäng böcker att kasta på eländet...
Rekordet var ca 25 böcker på en natt... :e :x
När det gäller min gammhunn, så har jag tagit gamla strumpor och gjort "busar" av dom, dom funkar jättebra som ammo när han drar igång sågverket... :birp