Läser din flickvän Café?! :o
Jösses, om min lady ens såg spåret av en sådan hemma hos mig skulle jag antagligen få den uppkörd så hårt i baken att mina framtida ungar fick blåmärken i arslet.
25 svar · 952 visningar · startad av Jymdis
Hej!
I senaste Cafe är där en adress till en sida som säljer talande nallebjörnar.
Vad är den adressen? :)
(Flickvännen snodde med sig tidningen när hon åkte hem :()
Jösses, om min lady ens såg spåret av en sådan hemma hos mig skulle jag antagligen få den uppkörd så hårt i baken att mina framtida ungar fick blåmärken i arslet.
Hehe - det var hon som övertala mig om att börja prenumera på den ;)
Jymdis skrev:
Hehe - det var hon som övertala mig om att börja prenumera på den ;)
Hon har säkert en baktanke med det. :e Kunde inte låta bli.
OveRRidE skrev:
Vet en tjej som inte skulle kunna tänka sig att läsa Café och det var en feminist med stort F på mitt sommarjobb... ;)
Vad är det för fel på att läsa Café egentligen? Är det pga bilderna eller vad?
Edit/ Har tyvärr inte länken... :(
Snälla ni kan gå hur mycket offtopic nu vill sen bara ni säger vad adressen var :)
caze har fortfarande inte fattat hela bilden. ;)
OveRRidE skrev:
Jorå, men jag orkar kanske inte redogöra allt. Skrev lite för mycket för att senare kunna och orka förklara allt :e det erkänner jag...
Men jag skulle bara vilja veta varför hon inte gillar café? Kan inget annat än att hålla med att den är en el av dagens sexistiska samhälle, men varför?
OveRRidE skrev:
Ha ha! :birp
Jymdis>
Menar du sådana där nallar som har en inspelningsfunktion så att dom kan framföra ett personligt meddelande?
Jag läser ju inte Cafee ;) men vet att det finns något som heter http://www.talkingteddies.com/.
mmm men det här skulle vara i sverige?
Jymdis skrev:
Snälla ni kan gå hur mycket offtopic nu vill sen bara ni säger vad adressen var :)
Testat https://www.cafe.se?
Svar ja. Inte hittat nåt.
caze skrev:
OveRRidE skrev:
Jorå, men jag orkar kanske inte redogöra allt. Skrev lite för mycket för att senare kunna och orka förklara allt :e det erkänner jag...
Men jag skulle bara vilja veta varför hon inte gillar café? Kan inget annat än att hålla med att den är en el av dagens sexistiska samhälle, men varför?
Hon är feminist.
Dessutom, kan tilläggas, är jag inte intresserad av Café, så risken är ändå ganska liten. ;)
Jag föreslår att du slår redaktionen en signal imorgon: 08-457 80 00
Normalt frågar nog killar som ringer till Cafe efter typ telefonnummer till omslagstjejen eller så....så bli inte förvånad om dom kanske tycker att du är lite skum när du vill veta mer om en talande nalle... ;)
Men men, alla har sina preferenser. :OO
Vad ska du få nallen att säga då?
"Ja, Jymdis...ja ja ja jaaaaaaaaaaa.." :e
Re: I senaste Cafe (tidningen)
Jymdis skrev:
Hej!
I senaste Cafe är där en adress till en sida som säljer talande nallebjörnar.
Vad är den adressen? :)(Flickvännen snodde med sig tidningen när hon åkte hem :()
Kan du inte bara ringa din flickvän o fråga efter adressen eller det kanske är en present till henne? :OO
1. Hur kan nån annan acceptera min tråd?
2. Så var inte det adressen tror jag? Hittar inga nallar där, fast det är jäkligt tidigt
3. Ja presenten e till henne så det förstör lite.
4. Jag är skum så det är lugnt.
Det är alltså bassebhu som är en pajas! :D
- - - - - - - -
På översta våningen på Debenhams på Drottninggatan i Stockholm finns Bear Factory, och det finns lite information om björnarna på den sida Basse länkar till. Dock är jag osäker på om det går att beställa den vägen.
mvh
Gör din egen nallebjörn.
I nallefabriken kan du tillverka din egen personliga och pratande nallebjörn till din tjej. Du bestämmer hur den ska se ut, vad den ska heta, när den är född, vad den ska ha på sig och vad den ska säga, Och glöm inte att det är väldigt underskattat med gosedjur, Bara gulligt och inte det minsta töntigt, Kostar 299 kr på Debenhamns/Bear factory. Läs gärna mer på https://www.debenhamns.nu
Taget från Café April nr 4.