Frågan 16 mars 2004 09:39 #1 GB´s glass verkar vara otroligt farligt för Aftonbladet har följande rubrik: "GB-glassen gav barnen blödande munnar". Sedan kan man läsa om att glassen heter Sour Face.
Jag måste ju därför undersöka om någon på Webforum har ätit denna glass som känner av beskrivningen? :e
Följande saker kan uppstå om du äter den:
-Ömmande blåsor i munhålan
-Ömmande på tungan
-Blödningar på läpparna
För mer info om problemet uppsök: http://www.aftonbladet.se/vss/nyheter/story/0,2789,448426,00.html
Dryden Medlem sedan aug. 2002 18 625 inlägg Fråga :stefan:, han kanske har med saken att göra. ;)
blåsor? munsår? glassen herpes verkar slå igenom...
Engine^ Medlem sedan dec. 2000 3 887 inlägg Dom får väl sätta på en varningstext: "Äts på egen risk..." §jr
:stefan: Medlem sedan apr. 2000 15 687 inlägg Japp, det har jag alltid sagt: käkar man GB får man skylla sig själv! :p
Hemglass ska det vara, eller vad säger du, webtomten? :e
Dryden Medlem sedan aug. 2002 18 625 inlägg
:stefan: skrev:
Hemglass ska det vara
Därför tror jag att du har insiderkontakter som mot din betalning förstör GB:s glass. ;)
Engine^ Medlem sedan dec. 2000 3 887 inlägg Mjukglass, sommar och uteservering! :h
altack Medlem sedan feb. 2004 2 594 inlägg Ungarna får skylla sig själv. Det var säkert deras eget fel.
Värst vad en förkylning kan påverka humöret... ;)
Hemglass är verkligen inte god o dessutom är de så små.
Men iallafall så är problemet enligt informationsnsvarig på GB Glace att de är för sura för svenskar o därför ska man nu göra om receptet.
:stefan: Medlem sedan apr. 2000 15 687 inlägg
Dryden skrev:
:stefan: skrev:
Hemglass ska det vara
Därför tror jag att du har insiderkontakter som mot din betalning förstör GB:s glass. ;)
Säkert att jag känner nån på det där företaget... ;)
Webber2003 skrev:
Men iallafall så är problemet enligt informationsnsvarig på GB Glace att de är för sura för svenskar o därför ska man nu göra om receptet.
Klena svenskar, dumma allihop! x(
B bewern Medlem sedan juni 2002 3 097 inlägg
Erik Juhlin skrev:
Webber2003 skrev:
Klena svenskar, dumma allihop! x(
Tur man inte är svensk då. :e