webForumDet fria alternativet

aaaarg! x(

Småprat

39 svar · 1 158 visningar · startad av mikul · sida 2 av 2

Frågan, av mikul

Satan va arg jag är nu! x( Det är så att tre dagar i veckan så extraknäckar jag på ett internet cafe/bar.. Och idag så komm det in två segienare(eller hur det nu stavas).. De ville köpa massa saker för typ halva priset och försökte lura iväg mig hela tiden... Rätt va det är smiter en av dem in mot kassan och snor lite mer än 100 euro... jag ser att hon går dit men ser inte när hon tar pengarna,

Läs frågan i sin helhet →
Medlem sedan mars 20015 287 inlägg

Rodan skrev:

solbulle skrev:

Det är väl i Spanien vi befinner oss va?
Det fattar väl vem som helst att alla i Spanien samt Spanjorerna själva är ett tjuvaktigt släkte.

Mao, snacka om att dra ett helt folkslag över en kam... :OO :l

Hm, men Zigenare kommer väll inte från Spanien ? :l Har för mig att dom flesta har Finskt ursprung.. Iallafall vad So läraren sa.

Det är inte det jag menar, drar man alla Zigenare över en kam kan man ju lika gärna dra alla Spanjorer, Svenskar, ja vilka som helst över samma kam.
Ironi på hög nivå.

Men det är ju kul (not) att det kommer in lite mer rasism här på forumet.

Medlem sedan apr. 200312 679 inlägg

Så dom kom undan med pengarna alltså? :|

Medlem sedan nov. 20016 480 inlägg

Får du hosta upp egna pesetas nu Mikul?

Euro - va? :P

Medlem sedan aug. 20013 824 inlägg

Japp de kom undan med pengarna :l

Basse: Nepp det behöver jag inte göra, min boss är snäll :P :bire
Japp, euros :P

Medlem sedan apr. 200312 679 inlägg

Jag hade blivit så j-vla förbannad så jag skulle antagligen sprungit efter och...

Medlem sedan mars 20033 686 inlägg

Vilka kärringar!
Jag hade nog dragit till henne i fejjan.
Antagligen för att jag inte tänker klart när jag blir arg men ändå!
Stryk ska dom ju ha, inget snack om saken...

jag kan inte slå en kvinna/dam...det går inte...Speciellt inte en med en unge på armen :l

Medlem sedan feb. 200112 078 inlägg

Jag har varit med om att en gäst på krogen där jag jobbade försökte sno et par cider ur ena kylen, som olyckligt står precis vid ena öppningen i baren. Det var fullständigt fullt på stället och jag kom från dansgolvet med en back, som jag samlat tomglas och flaskor i, så jag kom liksom bakom honom där han satt på huk med ena armen in i kylen. Det är skjutdörrar på den kylen, så jag sträckte mig egentligen bara rakt över honom bakifrån och drog igen dörren rätt över armen på honom, rejält hårt. Sen satt han där, medans jag talade om för honom att han hade femton sekunder på sig att ta sin jacka ur garderoben och försvinna från stället innan jag skulle tillkalla vakterna. Gnyende med en ond arm stack han och sedan dess har jag aldrig sett grabben där igen.

Hårt mot hårt, så enkelt är det bara. Jag hade inte haft ett enda tvivel att smeka den där kärringens kind med mina knogar om jag hade sett att hon länsade kassan.

Medlem sedan mars 2003970 inlägg

OveRRidE, det är nog så slipstenen skall dras, ja.

OT:

lille herr basse skrev:

"Stop the skurk"

The skurk? :OO
Villain ska man nog säga, eller något i den stilen. :e

Medlem sedan nov. 20016 480 inlägg

tycker du ja x(

Medlem sedan sep. 20025 506 inlägg

BulletBoyCrime skrev:

lille herr basse skrev:

"Stop the skurk"

The skurk? :OO
Villain ska man nog säga, eller något i den stilen. :e

Tycker du att någon av meningarna verkade korrekta? (förutom den svenska) ;)

Medlem sedan sep. 20004 079 inlägg

bassebhu skrev:

Får du hosta upp egna pesetas nu Mikul?

Euro - va? :P

Precis, inte evro ;)

Det är bara dom svenska töntarna som säger evro! :P

Medlem sedan mars 20033 686 inlägg

override är det lite stake i, men ni andra skulle visst bara stå och larva er bara för att det är kvinnor.
Skyll er själva, men det är dom som kommer fortsätta sno i s fall...

Medlem sedan mars 2003970 inlägg

Tack så mycket då.

man skall behandla sina medmänniskor som man själv vill bli behandlad :P

Iof så skulle jag nog vilja hafft mig en fet smäll så jag lärde mig om jag snodde på de sättet :P

Medlem sedan aug. 20012 349 inlägg

Och så heter det inte zigenare, det heter Romer.
http://www.immi.se/romer/

Medlem sedan sep. 20004 079 inlägg

Zigenare låter bättre tycker jag, börjar tänka på romare då jag hör romer, och då börjar jag tänka på bautastenar, huu då.

Medlem sedan sep. 2001961 inlägg

mikul skrev:

JO, men dom pratar bara spanska :S Och jag kan inte säga allt för mycket på spanska än :S

Nej, det gör dom inte, på samma sätt som finska zigenare inte bara pratar finska... De är ofta väldigt duktiga på språk, när de vill...

Medlem sedan apr. 200015 687 inlägg

Zigenare har ju sitt eget språk romani som de snackar på, så tro fan att man inte begriper vad de säger. ;)

Hur som helst hade jag gett tanten en rejäl utskällning om inte på spanska så på engelska eller svenska - jag begriper ju inte vad de säger så då snackar jag så de inte begriper, men andemeningen lär nog gå fram i alla fall...

Jag kör i en massa olika områden, allt från total landsbygd och villaförorter till överklassvillor stora som herrgårdar och miljonprogramsområden. Gissa i vilket område man har mest problem..? :l

249 ms totalt · 4 externa anrop · v20260731065814-full.a51de22e
120 ms — deklarationer (db)
0 ms — hämta statistik (cache)
126 ms — hämta tråd, inlägg och bilagor (db)
120 ms — ändringar (db)