Kanske det, läskigt är det iaf... ;)
Läskigt, ush... Men det verkar roligt eller ja, spännande...
http://www.aftonbladet.se/vss/halsa/story/0,2789,446549,00.html
Kan ni tänka er att göra något sådant ?
/Rodan
12 svar · 309 visningar · startad av Rodan
Läskigt, ush... Men det verkar roligt eller ja, spännande...
http://www.aftonbladet.se/vss/halsa/story/0,2789,446549,00.html
/Rodan
Kanske det, läskigt är det iaf... ;)
Re: Hypnos?
Rodan skrev:
Jaaarå! Bara jag får hypnotisera :e
Jag har hypnotiserat mig själv. Det är läskigt. Man har visserligen kontroll under tiden då, men det är skrämmande hur mycket kontroll man egentligen har. Jag kan t.ex. hypnotisera mig till sömns och säga till mig själv att jag ska vakna pigg och utvilad klockan 6.58. Sen minns jag inget mer förrän ögonen öppnar sig och jag helt klarvaken vänder på huvudet och tittar på klockradion som visar 06:58.
Fast det där med tidigare liv tror jag väl inte mycket på. Jag använder bara hypnos till vardagliga ting som att sova gott, bättra på självförtroendet och minnas saker.
Oj!
tydal skrev:
Jag har hypnotiserat mig själv. Det är läskigt. Man har visserligen kontroll under tiden då, men det är skrämmande hur mycket kontroll man egentligen har. Jag kan t.ex. hypnotisera mig till sömns och säga till mig själv att jag ska vakna pigg och utvilad klockan 6.58. Sen minns jag inget mer förrän ögonen öppnar sig och jag helt klarvaken vänder på huvudet och tittar på klockradion som visar 06:58.
:o
tydal skrev:
Jag använder bara hypnos till vardagliga ting som att sova gott, bättra på självförtroendet och minnas saker.
Praktiskt som tusan om det fungerar! :D
caze skrev:
Praktiskt som tusan om det fungerar! :D
För mig fungerar det, men det beror ju på hur man är som person. Man måste ju liksom tro att det kommer att fungera, för det är ju inget hokus-pokus. Det är inget trolleri. Det är inget som ske av sig själv, utan man måste göra allt själv. Därför är det viktigt att man anstränger sig och går in för det.
Vill man prova finns det böcker på biblioteket i ämnet självhypnos, avdelning Do.
Tänk om man kommer in i en hypnos som man inte själv kan ta sig ur, så måste någon man känner hitta botemedlet precis som om det vore i en film :e
Nejmen, det är otroligt häftigt vad man kan göra... ;)
Bluff.
Båg.
hockuspockus-tjaffs!
*trams* :OO