De goda har änn en gång vunnit och de onda har dragit sig tillbaka till skuggornas land!
Men neeeej!!!
45 svar · 766 visningar · startad av Mika3l · sida 3 av 3
Frågan, av Mika3l
Äsch och dubbeltvi! Just när man trodde att snön skulle försvinna och värmen komma så ska dom där jäkla molnen lätta på trycket! LID MED MIG!!! ;) Bilden är tagen genom mitt fönster ner på vägen som inte hade mer än lite is kvar när den här dagen började.
Läs frågan i sin helhet →Mika3l skrev:
Jag aldrig beskyllt tekniken!
Jag sa att jag inte brydde mig om inställningarna på kameran!
Och kameran räknar inte du som teknisk aparatur?! :o
Mika3l skrev:
Dessutom Basse så har jag rätt att läxa upp dig när jag vill och vart jag vill!
Javisst, ropa på LäderBengt och hämta handbojorna och renfällen så ses vi! :birp
bassebhu skrev:
Mika3l skrev:
Jag sa att jag inte brydde mig om inställningarna på kameran!Och kameran räknar inte du som teknisk aparatur?! :o
Jo, kameran är teknisk aparatur, men det var jag som gjorde att bilderna inte blev så bra som dom kunde ha blivit.
bassebhu skrev:
Mika3l skrev:
Dessutom Basse så har jag rätt att läxa upp dig när jag vill och vart jag vill!
Javisst, ropa på LäderBengt och hämta handbojorna och renfällen så ses vi! :birp
Okaj! :birp :f :r
Mika3l skrev:
bassebhu skrev:
Mika3l skrev:
Jag sa att jag inte brydde mig om inställningarna på kameran!Och kameran räknar inte du som teknisk aparatur?! :o
Jo, kameran är teknisk aparatur, men det var jag som gjorde att bilderna inte blev så bra som dom kunde ha blivit.
Och där kom vi in i fasen 'Syndaren erkänner sina misstag' i behandlingsprocessen av Mikaelismen. Jag vill uttala en stolthet över Dig Mikael. Det här är ett mycket allvarligt syndrom med mycket lång rehalibitionstid, men Du har tagit ett stort steg på vägen! Din närmaste tid nu kommer att gå ut på att hitta Ditt 'jag' - Din person, där Du inte sätter Dig själv i centrum och stänger Dig ute från omvärlden, utan lever i harmoni och kan erkänna att "det kanske inte var kamerans fel att bilden blev nästintill ovisningsbar. Det kanske inte var kamerans fel att bilden var genomsuddig och hade för starka gul-oranga toner". Att kunna lyssna på andra och att kunna erkänna sina misstag. Att kunna ta åt sig och lära sig av kritiken, men samtidigt inte deppa ihop av sina misslyckanden.
Du är värd en eloge!
Det Mikael nyss lyckats med är det som andra missbrukare och drabbade i samma situation ofta styper på. Jag ser hopp. En stjärna har tänts på nätvalvet!
*Känner mig stolt*
Det ser ut som att du bor på Mars, mika3l. ;)
Hur som helst - här i stan snöade det nog lite inatt, men nu är det plusgrader ute i alla fall. :)