M Mika3l Medlem sedan nov. 2001 8 492 inlägg Frågan 13 mars 2004 21:04 #1 Äsch och dubbeltvi!
Just när man trodde att snön skulle försvinna och värmen komma så ska dom där jäkla molnen lätta på trycket!
LID MED MIG!!! ;)
Bilden är tagen genom mitt fönster ner på vägen som inte hade mer än lite is kvar när den här dagen började.
Nu vet du hur jag fick det.
Bara det att jag var på stan när det började. :P
M Mika3l Medlem sedan nov. 2001 8 492 inlägg Själv så var jag utanför en gympasal när det började. :p
altack Medlem sedan feb. 2004 2 594 inlägg Föregående inläggare (båda två): Det gläder mig. Här har det vädret vart perfekt hela dagen.
Skadeglädje :e
Snöar här också, började tidigare idag... suck!
OBS, bilden ser ut som om du skulle fotat min ugnslucka :e
Här snöar det också för fullt :x
Jag som hade stora förväntingar att börja med cyklen :OO
altack Medlem sedan feb. 2004 2 594 inlägg
bluxbluxo skrev:
Cykel = Ont i ryggen.
Nä, en dator och en pizza ska det vara, för bövelen! Utmärkt träning för käk- och fingermusklerna :h
Dryden Medlem sedan aug. 2002 18 625 inlägg Det är bara att hoppas att snön håller sig på den södra sidan av Dalälven. ;)
alj Medlem sedan sep. 2002 538 inlägg Satans annama! Det var ju plusgrader här i sundbyberg tidigare idag, och så börjar det snöa!
M Mika3l Medlem sedan nov. 2001 8 492 inlägg
magnusfeldth skrev:
Har du en väg och min grannes bil i din ugn? :o
altack skrev:
bluxbluxo skrev:
Cykel = Ont i ryggen.
Nä, en dator och en pizza ska det vara, för bövelen! Utmärkt träning för käk- och fingermusklerna :h
Det är en fredag det :p
Har just klämt i mig en stor deg ;)
Cykla gör man till skolan ;)
bluxbluxo skrev:
Det är en fredag det :p
Har just ätit en deg ;)
Fredag? Idag har jag proppat i mig chips och en pizza och tänker bannemigligen inte ge upp den förbannade datorn förrns om några timmar, nä rå, så lätt blir ni inte av med mig, och jag tänker fortsätta spamma ner din lilla associwhatever, så det är lika bra att ni vänjer er, för detta är bara mitt första steg mot världsherravälde, bwahahahahahahaha...! §e
Lofberg Medlem sedan nov. 2002 3 429 inlägg Bra bra, mer snö så har jag något att åka skidor på :D
A aasah Medlem sedan mars 2003 4 471 inlägg
Mika3l skrev:
magnusfeldth skrev:
LOL! :e
Fast du verkar ha fel på kameran, inte har du orange't ljus utanför fönstret heller... ? ;)
Mika3l skrev:
magnusfeldth skrev:
Jupp... tillagas i 225 grader i 45 minuter. Serveras med kall öl. :birp skål!
Mika3l skrev:
magnusfeldth skrev:
Jag har en ugn i min grannes bil på din väg!
UlfT Medlem sedan maj 2001 8 027 inlägg
aasah skrev:
Fast du verkar ha fel på kameran, inte har du orange't ljus utanför fönstret heller... ? ;)
Ljuset är nog som det ska vara. Människan har en otrolig förmåga att anpassa sig till ljus i olika färger. Kameran däremot, måste ställas in för konstljus för att få det rätt.
B bewern Medlem sedan juni 2002 3 097 inlägg Re: Men neeeej!!!
Mika3l skrev:
Äsch och dubbeltvi!
Just när man trodde att snön skulle försvinna och värmen komma så ska dom där jäkla molnen lätta på trycket!
LID MED MIG!!! ;)
Bilden är tagen genom mitt fönster ner på vägen som inte hade mer än lite is kvar när den här dagen började.
Det där kan du gott ha, bara jag slipper. :L
alj skrev:
Satans annama! Det var ju plusgrader här i sundbyberg tidigare idag, och så börjar det snöa!
Aj katten, det är ju granngårds. *öppnar persiennen* Nä, ingen mer snö. *stänger persiennen* Du måste drömma alj. :i :)