Jag kan tyvärr inte komma!
wF-träff!
278 svar · 6 336 visningar · startad av m_soderlund · sida 7 av 14
Frågan, av m_soderlund
Nu när våren snart kommer, så tycker jag att det borde bli dags för en ny wF-träff likande den på Gröna Lund förra året. Jag vill vara ute i god tid för att så många som möjligt inte ska hinna bli uppbokade eller dylikt när den stora dagen kommer, om den nu kommer. ;) Vilka tycker att en ny wF-träff vore trevligt? Vad skulle man kunna hitta p
Läs frågan i sin helhet →Om två veckor så har jag inte möjlighet att ta mig till Stockholm. :(
Wow, vad häftigt att ni träffas! Coolt med såna här träffar. Jag måste medge att det skulle vara GRYMT att få träffa kungarna. Alltså, @nders, PeW, Nicrosoft, m_soderlund, SirPeter och inte minst Theon, som jag tycker är skitcool! :D ;) Sen skulle det vara häftigt att träffa M.Cheragi, varför? För att... :)
Coolt. När jag har växt upp, och om webForum finns kvar när jag växt upp kommer jag :e
webForum är utan tvekan det häftigaste forumet på nätet. Har aldrig varit med om att medlemmar anordnar träffar.
Det skall bli kul att se bilder för övrigt. Men ni får banne mej se till att ta kort på alla, såman kan se hur dom man får hjälp av ser ut.
(jag vet inte riktigt varför jag skriver detta)
Ta många bilder nu, och lägg upp de på galleriet! :bire
Varför har ingen bönat och bett mig komma för? x( Jag tänker inte komma om ingen bönar och ber!!!!!!
Ytterligare ett krav är att Kitti finns på plats :e
Skämt och sido så väntar jag med min anmälan ett slag då jag ska på en studentskiva den 29:e. Det är iofs efter 20.00 så jag kanske hinner visa upp mitt odjur till människa innan dess §jr
*stämmer in i hejarklackssången*
Äsch då :r om ni verkligen tjatar så :) okej'rå :e :f
Yeah!!! :D :f
Re: wF-träff!
bassebu m.fl.:
m_soderlund skrev:
.... Nu kan man anmäla sitt intresse för en wF-träff!
Det gör man på denna adress: http://www.dileno.hel.nu/wF/
Fyll i ditt användarnamn och ditt riktiga namn, så är det klart sen! :)
Idagsläget ser det ut som att jag tyvärr inte kan komma. jag vet att visa av er kommer ta det här "jättehårt", men ni får försöka klara er utan mig. :) ;)
I'll be there :)
Många som dragit sig ur. Verkar inte vara så många kvar nu :e Men det blir säkert jättemysigt ändåå :)
Äh, vi är fortfarande ett gäng! :)
Pew och Jupiter; ni är borttagna ur definitivanmälan-listan. :(
Om jag inte vinner en högvinst på tipset eller ngt liknande så är min "väldigt prelimenära anmälan" att betrakta som en mycket osannolik just nu.. :(
Aj då. Jag har också det skralt med de likvida medlen. Men man kan ha trevligt ändå och bara vara med?!
Visst, om man inte skall ta sig 623km innan man "skall vara med" :)
Ah. :r
bokat :e
Jag dyker upp med största sannolikhet, har lite tight tidsschema med examensarbete som hög ångestfaktor men man vill ju inte missa detta.
wF-träff.... heeeeeey! :)
Och snabeln dyker upp, givetvis.
Så ni som vill träffa mig, eller snabeln, gör bäst i att dyka upp den 29:e.