jag räknar med att någon kungsanflanör ringer mig, vill gärna hitta er
är alla 5-kampsgrenarna klara? om inte kan jag fixa en till, "kast med litet päron".... jag står för rekvisitan!
278 svar · 6 336 visningar · startad av m_soderlund · sida 12 av 14
Nu när våren snart kommer, så tycker jag att det borde bli dags för en ny wF-träff likande den på Gröna Lund förra året. Jag vill vara ute i god tid för att så många som möjligt inte ska hinna bli uppbokade eller dylikt när den stora dagen kommer, om den nu kommer. ;) Vilka tycker att en ny wF-träff vore trevligt? Vad skulle man kunna hitta p
Läs frågan i sin helhet →jag räknar med att någon kungsanflanör ringer mig, vill gärna hitta er
är alla 5-kampsgrenarna klara? om inte kan jag fixa en till, "kast med litet päron".... jag står för rekvisitan!
Den kartan är helt blå för mig... varför göra det svårt? Slå Pero en signal på plats så ser blårockarna till att leda mig rätt
Okej, då slår vi/jag dig en signal i morgon vid 10.55-tiden.
Bra där... hög fem!
Syns imorrn, nu är jag tvungen att försvinna ett tag. Väntar spänt på 10.55-klockslaget! :D
@nders skrev:
Finns inga fler tjejor som är sugna på uppdykning?
;) dykarcert har jag, men jag önskar jag kunde komma.
Ni får ha det så riktigt, riktigt sköj och hoppas att ni får kanoon väder.
Sköt om er.
Jeanette
Verkar inte direkt bli kanonväder... :(
Enligt bilradion, för ca 30 min sedan ska morgondagen innebära 15 grader och regn i Stockholm. Enligt rapport hemifrån har TV-vädret nästan lovat åska också... :(
Vad gör vi då? :q
Jag planerar att dyka upp i Kungsan, siktar på nämnd hörna. Fast kartan liknar mest Stockholm ström - eller fontänen :q - enbart blått... §jr Om jag inte hittar er, så kommer telefonerna till användning.... ;)
Nicrosoft skrev:
aasah skrev:
Det finns inget dåigt väder, ...
Jo, det gör det. Jag har absolut ingen lust att befinna mig på ett fält om det åskar!
Du har väl blixtlås :d
aasah skrev:
Verkar inte direkt bli kanonväder... :(
Enligt bilradion, för ca 30 min sedan ska morgondagen innebära 15 grader och regn i Stockholm. Enligt rapport hemifrån har TV-vädret nästan lovat åska också... :(
...
Då tar vi till reservplanen.
Matborden i Kungsan brukar vara under tak. Så vi får i oss lite mat. När vi är färdigätna sticker vi till grönan. Inga problem. :e
Om det börjar regna under picnicen, är det bara att packa ner grejerna, och sedan sticka till grönan. Innga problem. :e
aasah skrev:
Nicrosoft skrev:
aasah skrev:
Det finns inget dåigt väder, ...
Jo, det gör det. Jag har absolut ingen lust att befinna mig på ett fält om det åskar!
Men gör inte det då.:OO
Jag har räknat med att anskaffa grillkött 11.30. Då bör vi veta hur vädret artar sig. Just nu ser det bra ut , men jag vill inte slänga en massa fint kött till korparna i händelse av väderförsämring.
Jag föreslår att det blir fint väder.
Om regnet trots det insisterar på att få vara med, blåser jag av kötthandeln.
Theon skrev:
Perfekt!
m_soderlund skrev:
14.00 är det picnic-dags, med femkamp, lek och stoj! :D
Hmm... Enligt bewerns planer är det 13:59 som gäller. :/
Dessutom står det i den detaljerade planen att det är 13:00-tiden som gäller.
Jag gissar att c:a 14 är det korrekta?
@nders skrev:
Theon skrev:
Perfekt!
m_soderlund skrev:
Jag har precis upptäckt detsamma! :q Uppdatering önskas!!! Vad gäller egentligen??? :q
Lekledarna anländer antagligen i tid för att kanske bereda eftermiddagens aktiviteter.
Jag finns garanterat där (i händelse av goda väderförhållanden)före kl. 13.00.
Min gamla rostiga minibuss

kommer att stå på Mörka Krokens parkering och lekplatsen är här

Det svarta strecket från Mörka Kroken ut på ängen är en tänkt gångstig till lekplatsen
aasah skrev:
@nders skrev:
Theon skrev:
Perfekt!
m_soderlund skrev:
Jag har precis upptäckt detsamma! :q Uppdatering önskas!!! Vad gäller egentligen??? :q
Enligt dom olika planeringarna jag gjorde utgick jag från följande. Picnic startar:
13.00 Om vi bara äter lunch i Kungsan.
14.00 Om vi också ska utföra någon 5-kamp i kungsan.
Eftersom planeringen lutar alltmer åt att vi bara äter i kungsan, sen åker till kaknäs och börjar picnicen så fort som möjligt där, så startar picnicen vid 13.00 alltså.
Är de nu några frågor om tiden :q
aasah, Del Pero, m_soderlund, aleborg, M.Cheraghi, @nders och bewern har beställt käk till eftermiddagen.
Sista chansen att komma med på den listan är klockan 10.00 i dag. Därefter stängs min dator av för några timmar
Det ska bli kul att träffa er :bire :moose :birp
bewern skrev:
Enligt dom olika planeringarna jag gjorde utgick jag från följande. Picnic startar:
13.00 Om vi bara äter lunch i Kungsan.
14.00 Om vi också ska utföra någon 5-kamp i kungsan.Eftersom planeringen lutar alltmer åt att vi bara äter i kungsan, sen åker till kaknäs och börjar picnicen så fort som möjligt där, så startar picnicen vid 13.00 alltså.
Är de nu några frågor om tiden :q
TACK!!! :)