frankof skrev:
Del(l)vis användbar dator :e
Åhh, så fyndigt. Tog hela mellanmålsrasten att komma på? §jr :moose
86 svar · 1 874 visningar · startad av PeW · sida 4 av 5
Exakt kl. 1500 ringde det på min dörr. När jag väl öppnade stod där ett bilbud med en brun kartong modell större. Vad är det i kartongen :q \- Den väger 14kg \- Den är inte adresserad till mig \- Den tickar inte \- Det kluckar inte om den Vet inte om man törs öppna... men nyfikenheten tar snart överhand... wF's allvetare - Theon, kanske vet om man törs öppna?
Läs frågan i sin helhet →frankof skrev:
Svart låda? Kan ge mig fasen på att den räknar ned om man lättar på emballaget :l
PeW skrev:
Svart låda? Kan ge mig fasen på att den räknar ned om man lättar på emballaget :l
Det är inte den lådan som är problemet. Den lådan är bara till för att spela in vad som händer, så att en haverikommision ska kunna utreda orsaken. :)
Jag har tryckt på knappen... hihi :e
Kan du inte göra ett väldigt litet hål och köra in en sån där fiberoptik-kamera som SWAT-killarna använder? :i
Men spruta för säkerhets skull lite tårgas eller liknande innan!
bassebhu skrev:
frankof skrev:
Då gick tydligen snabbare för mig att komma på den än för dig att fatta den :p ;)
UlfT skrev:
PeW skrev:
Det är inte den lådan som är problemet. Den lådan är bara till för att spela in vad som händer, så att en haverikommision ska kunna utreda orsaken. :)
Ah.... jag visste det! Inte nog med att det ska smälla, de ska logga eländet också :x
frankof skrev:
bassebhu skrev:
frankof skrev:
Då gick tydligen snabbare för mig att komma på den än för dig att fatta den :p ;)
tack för komplimangen du ärade påhittare. du är inte så dum du heller kompis. :bire
hypatia skrev:
Jag har tryckt på knappen... hihi :e
Orglar brukar vara svarta. Det kan uppstå skön musik vid knapptryckningen :i
Tack för komplimangen du ärade påhittare. du är inte så dum du heller kompis. :bire
Här var man påhittiga. :)
Jag vill också ha en låda! :o
mikul skrev:
Skicka mig flygbiljetter så levererar jag lådan personligen :e
PeW skrev:
mikul skrev:
Skicka mig flygbiljetter så levererar jag lådan personligen :e
Behövs väl inte, du sa ju tidigare att jag kommer på söndag och hämtar den? :q
Jää baby!
Hur vill du ha dom? På mail eller?
tar av mig tröjjan o sätter mig i t-shirt ute i solen med en kall öl o väntar på svar så länge ;) Förövrigt är det ca 25 grader i skuggan idag ;)
..och DÄR hamnade mikul på ignore. :e
hehe :e Missade visst ditt inlägg :P Va har DU för adress då? :e
*spatserar bort till ölkranen så länge medans jag väntar på svar :birp*
bassebhu skrev:
tack för komplimangen du ärade påhittare. du är inte så dum du heller kompis. :bire
:e *svarslös*