Är den inte adresserad till dig eller någon i ditt hushåll som du har tillåtelse att öppna deras post av, så föreslår jag att du håller klåfingrarna i styr, min herre. ;)
Det inofficiella svaret är däremot; snitta upp skiten och kläm, kika, undersök och meka med prylen! :D
Nope. Men jag funderar på att försiktigt frakta ut kartongen till S1's skjutfält och se om det händer nåt om man ger den en välriktad kula. Är den fortfarande intakt efter det kanske man törs öppna och se efter vad det kan vara...
Bomb som bomb, timer eller inte.PeW, du har ingen blylåda?
Nope. Men jag funderar på att försiktigt frakta ut kartongen till S1's skjutfält och se om det händer nåt om man ger den en välriktad kula. Är den fortfarande intakt efter det kanske man törs öppna och se efter vad det kan vara...
Stopp för Böveln :e Var rädd om klenoden :birp
Just hemkommen får jag detta glädjebud. Min nya dator har anlänt till mina kära datorkonsulter PeW & hypatia för acklimatisering innan jag får börja misshandla den.
Hurra för Dell som levererade på obegriplig rekordtid :)
Man vet aldrig med PeW ;)
Jag tror dock att han just nu sitter och tröstar den stackars dator som snart ska möta ett öde värre än datorernas helvete :e