Lofberg Medlem sedan nov. 2002 3 429 inlägg Frågan 1 mars 2004 17:44 #1 Usch, nu har det kommit något över mig. Jag hostar sönder mig och imorgon ska man på skolresa till Kungsberget. Hur ska detta sluta?! :o
Någon mer som lider :x
Inte jag. Hoppas att du kryar på dig.
Kungsberget är ett bra val. Jag själv var där några dagar på sportlovet. :)
oelbal Medlem sedan jan. 2001 4 973 inlägg Jodå, har en jäkla rethosta jag med. Får hoppas att den försvinner till helgen... :o
L LeonL Medlem sedan dec. 2002 5 871 inlägg Det är inte N som har smittat dig? ;)
Lofberg Medlem sedan nov. 2002 3 429 inlägg
LeonL skrev:
Det är inte N som har smittat dig? ;)
Tror snarare att det är vår lillebror som smittat oss båda x(
N kanske smittade lillebrorsan först :q
S Sebbe Medlem sedan jan. 2003 2 285 inlägg Själv är man förkyld med feber, men visst, lite hosta har väl trängt sig in här också. ;)
obelix Medlem sedan sep. 2002 8 900 inlägg Har äntligen börjat bli kvitt min förkylning, det tog bara lite mer än 2 veckor denna gången, snabbast hittils...
Mr. N. Medlem sedan sep. 2002 5 506 inlägg
BulletBoyCrime skrev:
Nej, jag har inget luktsinne, så jag smittar inte.
Engine^ Medlem sedan dec. 2000 3 887 inlägg
Sebbe skrev:
Själv är man förkyld med feber, men visst, lite hosta har väl trängt sig in här också. ;)
Hej och välkommen till saligheten...
Vilken jäkla tur att natur en gör sig påmind då och då...
S Sebbe Medlem sedan jan. 2003 2 285 inlägg
Engine^ skrev:
Sebbe skrev:
Själv är man förkyld med feber, men visst, lite hosta har väl trängt sig in här också. ;)
Hej och välkommen till saligheten...
Vilken jäkla tur att natur en gör sig påmind då och då...
Jo, idag slapp man ett kemiläxförhör. ;)
Hoppas jag får göra det när jag kommer tillbaka! :o
Hej,
Jag har varit förkyld i 4,5 veckor nu och har bl.a. haft torrhosta och hostat upp slem. Var hos doktorn idag och fick hostmedicin utskrivet. Har du ingen sån Lofberg?
Vänliga Hälsningar
Lofberg Medlem sedan nov. 2002 3 429 inlägg Nej, tror att detta hus saknar hostmedicin (om den ska vara nyare än -95) :x
Mr. N. skrev:
BulletBoyCrime skrev:
Nej, jag har inget luktsinne, så jag smittar inte.
Det var inte meningen att såra någon, förlåt isåfall (jag såg inga smileys).