webForumDet fria alternativet

Oförskämda Kvalitetspuckon!!:-)

Småprat

27 svar · 892 visningar · startad av jeanette · sida 2 av 2

Frågan, av jeanette

Är det bara jag som blir så irriterad!!! Det här är inte första gången det har hänt, men igår tog alla rekord. Min mobil ringer och jag hinner inte svara av en eller annan anledning. Jag ringer tillbaka för jag känner inte igen nummret, killen i andra ändan svarar och jag presenterar mig och säger du har ringt mig. \- Näääää jag har inte ringt dig!?? \- Men ditt telefonnummer står på min displ

Läs frågan i sin helhet →
Medlem sedan sep. 2003901 inlägg

ok, massa här har en åsikt om att ringa tillbaka,
men det var ju inte det det handlade om utan när man väl ringer tillbaka så säger dom att dom inte har ring........
Även om jag har deras telnummer i min display och jag bara trycker på återringnings knappen.

Jag brukar inte heller ringa tillbaka om det är på mobilen, men när man väl gjorde det, och killen har ringt mig 3 ggr. Det är då jag blir sur för att han inte ens kan säga förlåt eller om han nu har ringt fel,be om ursäkt för det.
En gång kan man väl acceptera men det sista samtalet kom kl 02,30 på natten.

Medlem sedan aug. 20012 349 inlägg

mikul skrev:

Ibland brukar det dock ringa en del svenskar/norksar o fråga om det är resturang tres coronas... Brukar svara ja o ta emot deras beställning :e

Evil! §e

Felringare som inte ger upp är jobbiga. En gång kan man ringa fel, andra gången samma person ringer måste vara för att de har felnummer uppskrivet, men när de ringer tredje gången? Det är ju det märkligaste. Om man nu har slagit samma nummer två gånger och kommit fel, varför testa den tredje? Hoppas de på ett mirakel?

Medlem sedan aug. 20013 824 inlägg

Tredje gången gilt brukar man ju säga :P

Medlem sedan jan. 20016 874 inlägg

Re: Oförskämda Kvalitetspuckon!!:-)

jeanette skrev:

Men ( och nu kommer kvalitetspuckot in) han gör det 2 ggr till!
Varför är det så svårt att säga förlåt jag har ringt fel!!!!
x(

Det var bara första gången han ringde fel, sedan villa han bara höra din vakra( :q ) röst igen. ;)

Re: Re: Oförskämda Kvalitetspuckon!!:-)

frankof skrev:

jeanette skrev:

Men ( och nu kommer kvalitetspuckot in) han gör det 2 ggr till!
Varför är det så svårt att säga förlåt jag har ringt fel!!!!
x(

Det var bara första gången han ringde fel, sedan villa han bara höra din vakra( :q ) röst igen. ;)

öhhh :q *sa hon med sin hemska basröst* ;)

Kvalitets fjäsk :P

Medlem sedan jan. 20016 874 inlägg

andra kan fjäska också ;) *pepparkakor*

frankof skrev:

andra kan fjäska också ;) *pepparkakor*

:birp

Medlem sedan dec. 20025 871 inlägg

Ringa tillbaka? Nej, jag slösar inte bort mina pengar på det. Antingen så ringer de till mig en gång till, eller så skiter jag i dem. :birp

266 ms totalt · 4 externa anrop · v20260731065814-full.6fe65c25
124 ms — deklarationer (db)
0 ms — hämta statistik (cache)
138 ms — hämta tråd, inlägg och bilagor (db)
125 ms — ändringar (db)