webForumDet fria alternativet

Ni måste hjälpa mig!

Småprat

31 svar · 848 visningar · startad av Quid · sida 2 av 2

Frågan, av Quid

Under kvällen så har jag tvättat, jag fick dock en chock när jag kom ner och skulle hämta min tvätt efter torktumlingen. Någon hade tagit ut min tvätt ur torktumlaren och vikt ihop nästan hälften jättesnyggt. Hur fan ska jag kunna visa mig ute i vikta kläder? Jag har ju haft skrynkliga i över 10 år! Folk kan ju tro att jag har skaffat tjej!!! Nästa gång så får jag sätta upp en lapp med texten: V

Läs frågan i sin helhet →
Medlem sedan nov. 20018 492 inlägg

Tips: Tag tag i "ändarna" av plagget och snurra dom så mycket du bara kan så dom blir formade ungefär som en korv, brukar bli ganska skrynkligt då. ;)

Medlem sedan nov. 20022 355 inlägg

Quid skrev:

Mc Fetto skrev:

lägg kläderna under madrassen inatt! :)

Hur tror jag ska kunna sova efter det här?

Ännu bättre.. desto mer du ligger och vrider dig i sängen desto skrynkligare kommer ju kläderna att vara!! :i

Medlem sedan nov. 20016 480 inlägg

är det omöjligt att ovika kläderna igen? :q

annars kan du stryka en ovikning. det tar tid men det håller länge ;)

Medlem sedan aug. 20013 824 inlägg

Krama dom till små kläd-bollar och försök komma på hur man gör en fläta med kläder och sen så stoppar du in dom i micron i 3 minuter sen borde dom nog se ut som vanligt :bire

Lider med dig btw, förfärligt ju!

Medlem sedan dec. 199919 074 inlägg

Skäll ut alla grannar!

Medlem sedan jan. 20023 554 inlägg

Rapport tack §jr
Hur har omgivningen bemött en prydlig Quid :q

Medlem sedan mars 2003580 inlägg

Quid: Du har en hemlig beundrarinna som försöker få din uppmärksamhet genom att vika din tvätt och det lyckades ju! :)

Jag gissar på att det är en sur gammal tant som vikt det bara för att otyget inte skall upprepas!

Medlem sedan aug. 20013 824 inlägg

Hade hon låtit bli så hade otyget aldrig varit ett faktum ;)

Medlem sedan okt. 20034 048 inlägg

bassebhu skrev:

Jag gissar på att det är en sur gammal tant som vikt det bara för att otyget inte skall upprepas!

Precis det jag tänkte på :P
Gå till kärringen och be henne tvätta åt dig i fortsättningen :i (Om det nu var en gammal rar tant ;))

Medlem sedan maj 20007 492 inlägg

Härmed ber jag om ursäkt, både till Quid och resten av wF för vad ni var tvungen att stå ut med. Jag lovar på heder och samvete att aldrig göra om det.

Ha ett bart underliv.

åhh, du är så vitsordig Okiddo :f

258 ms totalt · 4 externa anrop · v20260731065814-full.86ec41c2
119 ms — deklarationer (db)
0 ms — hämta statistik (cache)
127 ms — hämta tråd, inlägg och bilagor (db)
128 ms — ändringar (db)