bassebhu skrev:
Men kul med dubbelpost vid back-knapps-klick x(
Nu tror ju alla att jag är VäRzTa n00ben!! =/
N00b!
62 svar · 1 876 visningar · startad av obelix · sida 3 av 4
Med tanke på denna tråden , så undrar jag vilka wF:are ni inte har träffat, men som ni skulle vilja träffa...
Läs frågan i sin helhet →bassebhu skrev:
Men kul med dubbelpost vid back-knapps-klick x(
Nu tror ju alla att jag är VäRzTa n00ben!! =/
N00b!
*Upplyser herr Basse om att han kan radera sitt n00biga inlägg*
Naturligtvis vill man träffa alla (kanske inte läderbengt, men resterande) :)
fyra wF-are skulle jag vilja träffa...varken mer eller mindre. :)
(fler eller färre...om det känns mer naturligt. ) ;)
bassebhu skrev:
franky skrev:
Basse
Härligt! Kul att höra. *Skriver in i sin hall of fame-bok* (tjockare än bibeln! men du är ändå speciellt utvald) :e
:e :e :e
mig själv, i en mörk gränd... :e
Jag vill träffa Babbelfisken. Han verkar vara den vettigaste av alla häromkring.
OveRRidE skrev:
Jag vill träffa Babbelfisken. Han verkar vara den vettigaste av alla häromkring.
Huuu!!!
Han har jag både sett & blivit rädd för!
åmmä! Jag vill ju faktiskt träffa överridaren också. Och icaaq, och så många andra.
Fasen. Jag skulle inte ha inläggat i den här tråden. Då får man ju bara dåligt samvete för de man glömde vid det tillfället. ;)
@nders skrev:
Speciellt skulle jag inte ha något emot att dela en kasse bärs med LarsG, Jojoxx, niko och jarvklo.
Bärs?? Vad hände med Limoncello + "lyssna på Barbara Streisand" som det stod i PM:et? Och saltgurkan i kalsonglinningen? Var det också en lögn?
:r
Jag är helt övertygad om att man måste besöka en serverhall eller maskinpark för att få träffa både niko och LarsG.
Jag har aldrig skakat hand med en rackmonterad livsform innan.
spango hade varit kul att träffa!
Ja! Spango åker upp på min lista också!
Jo, det finns många man skulle vilja träffa från wF, men frågan är om man vågar. Människor som LarsG/Lasp o diverse mentorer man haft under sina frågestunder kan man nog inte bemöta korrekt. Läskigt att träffa en Gud eller två och chansa sig till om dom dricker whiskey eller öl ;)
Vill inte träffa någon eftersom jag hatar att vara social!
Redigerat med anledning av webForums regler §4.
Synpunkter angående detta beslut, ta kontakt med bassebhu alternativt forumledare@webforum.nu.
bassebhu
Moderator, webForum
OveRRidE skrev:
Jag har aldrig skakat hand med en rackmonterad livsform innan.
<-- Fast det visste du säkert redan OveRRide :)
Jag kan tänka mig att träffa vem som helst. Känner ingen och har inte täffat någon här.
Kan man träffa folk på annat sätt än genom datorn alltså :o ;)
Marcus E skrev:
Jag kan tänka mig att träffa vem som helst. Känner ingen och har inte täffat någon här.
Kan bara hålla med.
Skulle ju såklart vara kul att träffa de som har hjälpt när man haft problem, Matte, LarsG mfl.
Det finns ju några smålänningar här som inte bor alltför långt bort för att man skulle kunna träffa dom och svänga en bägare med. ;)
Och vem vet, det kanske man har gjort nån gång utan att veta. :birp