mikulMedlem sedan aug. 20013 824 inläggMika3l, @nders, Del Pero, Selle(vår egna lilla ponny som stegrar i solnedgången), Okkido!, Kitti!, Quid, :stefan:, Vide, Tengblad ([-MsT-]), Qimen och många, många fler som jag inte komemr på just nu.
Sen är ju jeanette otroligt trevlig som bjuder på pepparkakor också :moose
Sen fick den telepatiska kontakten i morse mig till att börja fundera lite över att vilja träffa allas-vår-lilla-puttinutt-basse :P :moose
Bire vågar man nog inte träffa så han skiter vi i :P Han kan få en elektronisk SKÅL i stället (SKÅL :birp)
Och självklart så måste min utlovade påhälsning hemma hos Palle försöka bli av nån snablans gång också :e :f
Skulle vara roligt om någon hade vägarna förbi torrevieja eller nån annan stad i närheten mina trakter så man kunde ha en liten wF-träff utomlands :)
R: Jag joinar basse o Quid i kebabturneringen! + att #L# får också va mä i listan :P
hypatia skrev:
Och så tror jag att jag skulle vilja träffa Jojoxx, LarsG och jarvklo. Eller så är det bättre att låta gudarna fortsätta vara hemliga gudar...
Exakt! Man vill ju undra lite över dom :)
OkkidoMedlem sedan maj 20007 492 inlägg#L#, Fv02, Pero och Mikul.
BrantisMedlem sedan dec. 20011 978 inläggJag skulle vilja träffa Theon, Rikard, Web-Tor och Aleborg.
TheonMedlem sedan jan. 20023 554 inläggDet börjar bli dags att planera nästa wF-stormöte :birp
En dag på Kolmården kanske :)
hypatiaMedlem sedan feb. 20016 388 inläggJag skulle vilja svinga en dunk hembränt med Bire också.
jeanetteMedlem sedan sep. 2003901 inlägg
mikul skrev:
Sen är ju jeanette otroligt trevlig som bjuder på pepparkakor också :moose
Se det hjälper att fjäska....
;) :e
bassebhuMedlem sedan nov. 20016 480 inläggja, fjäsket är bra jeanette. det var det där "mammaledig" i din profil som vägde över för att jag inte skrev dig §jr
inget emot mammaledighet i sig dock ;)
JjarvkloMedlem sedan juli 20013 378 inlägg
magnusfernstrom skrev:
hypatia skrev:
Och så tror jag att jag skulle vilja träffa Jojoxx, LarsG och jarvklo. Eller så är det bättre att låta gudarna fortsätta vara hemliga gudar...
Exakt! Man vill ju undra lite över dom :)
Hmm...
*Planerar-att-dyka-upp-på-en-eller-annan-wF-träff-nån-gång-för-att-undanröja-alla-tvivel-om-huruvida-jag-är-mänsklig-eller-ej*
Dricker gudar Guinness förresten? Think about it :birp
RikardMedlem sedan dec. 199917 055 inlägg
jarvklo skrev:
Dricker gudar Guinness förresten? Think about it :birp
Det är så man blir en gud, jarvklo.
oelbalMedlem sedan jan. 20014 973 inläggDet finns ett par man skulle kunna tänka sig att stifta lite bekantskap med, t.ex. casca, Racerankan, Qimen.....ja, kanske t.o.m Okkido. Sen skulle jag gärna vilja ha ett lite längre samtal med :stefan: än vad vi hann med senast... :bire
@ndersMedlem sedan juni 200032 967 inläggJag vill träffa väldigt många. Speciellt skulle jag inte ha något emot att dela en kasse bärs med LarsG, Jojoxx, niko och jarvklo. En weiss med Lasp vore inte helt fel, och lite saft med alla småglinen också (ni vet vilka ni är. ;) )
Sen vill man ju förstås gärna träffa igen de man redan träffat.
Sen är det som sagt många, många, som inte nämns som jag skulle vilja träffa. :bire
frankofMedlem sedan jan. 20016 874 inläggVissa skulle man vilja träffa bara för att komma på hur dom är funtade, andra är bara "för goa" :e
Utan inbördes rangordning eller anledning ;)
Erik Juhlin
Bire
jeanette
"snablen"
SirP
Obelix
Rikard
Basse
Och säkert ett gäng till :e
bassebhuMedlem sedan nov. 20016 480 inlägg
jeanskillen skrev:
Sen vill man ju förstås gärna träffa igen de man redan träffat.
Mig inkluderat? Kan ICKE vara mögligt!! :q :moose
franky skrev:
Basse
Härligt! Kul att höra. *Skriver in i sin hall of fame-bok* (tjockare än bibeln! men du är ändå speciellt utvald) :e
bassebhuMedlem sedan nov. 20016 480 inlägg
@nders skrev:
Med vissa undantag.
Är det tacken? Efter allt som jag har gjort för dig?! x(
bassebhuMedlem sedan nov. 20016 480 inläggMen kul med dubbelpost vid back-knapps-klick x(
Nu tror ju alla att jag är VäRzTa n00ben!! =/
IicaaqMedlem sedan okt. 20005 273 inlägg Jag tror att jag kanske eventuellt skulle vilja träffa snabeln från bäversala, smurfen från götet, Anders med hotellet & xhtml-gurun från Umeå.
mv icaaq