Lov vecka 10. Det är inte lov denna veckan, inte nästa men nästa. Och med den kunskapen kan jag åtminstone chansa på att det är vecka 8 just nu! ;)
Vad skall hittas på vecka 9?
43 svar · 739 visningar · startad av M.Cheraghi · sida 2 av 3
Frågan, av M.Cheraghi
Som topic lyder! Vad skall wF folket hitta på vecka 9? För många (yngre :)) så är det sportlov denna vecka och många äldre (föräldrar) tar ledigt för att umgås med dem yngre. T.ex. en skidresa osv osv! Själv ska man sätta sig på 11.25 Tåget mot Åre med 3st musslor och och 2 krabbor från klassen (5 killar inga tjejer inblandade + jag tjej elelr ej..) För att ta en avkopplande vecka i sveriges egna
Läs frågan i sin helhet →Abooou! Vilken superledningsförmåga!!!!
Har inget sportlov :(
Vacka 9 ska jag jobba. Jag har även 2 årsmöten att gå på plus en förevisning jag ska hålla i.
Har varit utbytesvecka denna vecka. Haft Internet & webdesign en hel vecka. Sportlov nästa. Så glad jag blir.
Få se nu vad jag ska göra under sportlovet.. Hmm...
Sitta vid datorn :D
Få se nu vad jag inte ska göra under sportlovet.. Hmm...
Åka Slalom eller något liknade man bryter armar av ;)
wieeeee.... Nu är det inte långt kvar alls :) 50kr på att jag har glömt något under packningens gång :P
M.Cheraghi skrev:
wieeeee.... Nu är det inte långt kvar alls :) 50kr på att jag har glömt något under packningens gång :P
Pakat ner Pjäxorna? ;)
bluxbluxo skrev:
M.Cheraghi skrev:
Pakat ner Pjäxorna? ;)
Ne.. dem ska inte ens md! Boots skare vara :) och dem finns med!
jag hade glömt packa ner min stock snus, hittade den i kylen nyligen så den ligger och sover i väskan nu =)
M.Cheraghi skrev:
bluxbluxo skrev:
M.Cheraghi skrev:
Pakat ner Pjäxorna? ;)
Ne.. dem ska inte ens md! Boots skare vara :) och dem finns med!
jag hade glömt packa ner min stock snus, hittade den i kylen nyligen så den ligger och sover i väskan nu =)
Jag vet: Skippa snuset! :i
Eller inte :OO Skidäventyr som låter hälsosamma, brukar ofta varaväldigt ohälsosamma :) Skräpmat, tobak, alkohol osv osv, snus och skräpmat håller jag mig till :)
Jag ska öva som aldrig förr. Ty musikhögskolesökningar väntar v.10, v.11 och v.12 land och rike runt.
Nu tror jag att jag vet vad jag ska göra v. 10. Jag ska vänta på söndagen, DÅ kommer jag på allt som jag inte har gjort under veckan och faller in i en djup deprission :)
Jag hade sportlov vecka 7. Vecka 9 blir nog en helt vanlig vecka.
Josef skrev:
Då är vi två.. resten av landet är hopplöst efter :OO
Peeer skrev:
Josef skrev:
Nä, det verkar inte bättre... :l
Peeer skrev:
Josef skrev:
Jag är hopplöst efter i allt annat också :)
M.Cheraghi skrev:
Måste citera mig själv om att jag hade glömt nått ;)
Plånboken med bankomatkort och legitimation glömde jag :)
Men det löste sig genom att jag bad mor lägga in pengar på en kompis konto och han fick ta ut dem :)
För övrigt var det skönt att komma bort och koppla av, även om vädret inte var det allra bästa under veckans gång, men i fredags så bjöds det på ordentligt med sol och bra temratur och bra med snötäcke :)
Gratis vallning av snowboarden fick man också! Sponsrat av Vodafone ;) 25% rabatt på slipning av stålkanter, Rabatten sponsrad av Comviq!
Och av misstag så hamnade vi på Bygget fast vi alla var 17år, vi åt midag där och tog det lugnt efteråt. sen började det flöda in folk på dansgolvet och festen var igång :e!
Det var lite mer än vad vi hade planerat, men så himla kul var det inte där förutom att vi fick se Miio och NG3 uppträda och att se en 40 årig mamma ragga på kompisen!
Sen uppträdde Markoolio på Tott på afterskiin, och efter det ville 500 småknoddar ha hans autograf och det fanns bara en utgång som var blockad av kön till markoolios autograf, så vi bad en vakt eskortera oss ut han visade vägen och vi gick! i Korridoren såg vi Markoolio sitta bakom en bänk och dricka kaffe innan han skulle släppa lös på alla små knoddar som ville ha autograf. vi passade på att ta hans autograf på skidglasögonen innan vi gick :)
10-4 over and out....
bluxbluxo skrev:
M.Cheraghi skrev:
Plånboken med bankomatkort och legitimation glömde jag :)
:OO
Så farligt var det endå inte ;) Legitimationen behövde jag endå inte är inte 18 år iaf ;) men kunde vart bra att ha för att ta ut pengar på Banken direkt! Men men man ska inte haka upp sig på sånt :) detlöste sig på 2 minuter tack vare internet ;)