. :D
Bra att ha till hands om någon skulle tjafsa!
7 svar · 389 visningar · startad av Lofberg
Tror jag ska skriva ut den och ha med mig i ena bakfickan. ;)
Re: Re: Bra att ha till hands om någon skulle tjafsa!
frankof skrev:
Lofberg skrev:
LAG! Mycket bra att ha nära till hands, antingen i bokform eller som "favorit" till Internet. Ville bara göra er uppmärksamma :D
Så du tycker att man skall tysta personens rätt att tjafsa med hjälp av lagen? ;) :p
Nä, man klipper till personen i fråga med lagen, bokstavligt talat. Ett par kilo Svea Rikes Lag i skallen tystar vem som helst. :e
Re: Re: Re: Bra att ha till hands om någon skulle tjafsa!
:stefan: skrev:
frankof skrev:
Lofberg skrev:
LAG! Mycket bra att ha nära till hands, antingen i bokform eller som "favorit" till Internet. Ville bara göra er uppmärksamma :D
Så du tycker att man skall tysta personens rätt att tjafsa med hjälp av lagen? ;) :p
Nä, man klipper till personen i fråga med lagen, bokstavligt talat. Ett par kilo Svea Rikes Lag i skallen tystar vem som helst. :e
:L
Re: Re: Re: Bra att ha till hands om någon skulle tjafsa!
:stefan: skrev:
frankof skrev:
Lofberg skrev:
True...true.. :L
Bah, jag som trodde det var såna där enkla paragrafer på några rader som man kunde skriva ut. :p