Sitter mest och har tråkigt... mao har halkat tillbaks dit vi började :)
Men den här tråden ser ut att bli underhållande :birp
161 svar · 2 760 visningar · startad av Koplik · sida 2 av 9
Sitter här hemma själv i ljuset från monitorn och tänker tillbaka på allt jag skulle göra idag men inte orkade för att det var så skönt att sova i soffan istället. Men nu på kvällen då man piggnat till och förstår att det är för sent att gå runt och hjälpa folk med datorproblem som är så eftersökt, så då tänkte jag vara så pass patetisk så jag knäcker upp några öl och sitter på internet litegrann
Läs frågan i sin helhet →Sitter mest och har tråkigt... mao har halkat tillbaks dit vi började :)
Men den här tråden ser ut att bli underhållande :birp
*anländer*
Har varit ute och ätit Tapas och druckit drinkar :birp Fast man är ju inte 20 längre så det blev till att gå hem tidigt ;)
Koplik skrev:
BlueSaint skrev:
Tackar! :bire
Älg är bra att ha, fast jag hade helldre velat ha en ren.10 p
Martin_Almighty skrev:
Jag kan garantera dig att älgen du fick INTE är smutsig.
25 p
:moose
Jag är den nye Jerry Seinfeld :e
celia skrev:
*anländer*
Har varit ute och ätit Tapas och druckit drinkar :birp Fast man är ju inte 20 längre så det blev till att gå hem tidigt ;)
Härligt! *räcker fram en semla* :e
celia skrev:
*anländer*
Välkommen! Vill du också ha en älg? ;)
Jag tror inte vi gör någonting förutom att spamma ;)
Någar förslag på aktiviteter?
Jag har några
Inga bra/roliga saker, men det täcker väl allt jag gör... ja, förutom att lyssna på nirvana
BlueSaint skrev:
celia skrev:
*anländer*
Jag då? :(
Koplik, om du tyckte det där var kul då HAR du verkligen tråkigt ;)
Martin_almighty skrev:
Välkommen! Vill du också ha en älg? ;)
:moose:
Semla! Wee tack :e
LeonL skrev:
BlueSaint skrev:
celia skrev:
*anländer*
Jag då? :(
*Räcker fram en oplockad gås*
Vad händer i Uppsala då, Koplik? :L
*kastar semlelocket på Leon*
celia skrev:
*anländer*
Men det är ju 20 och översom gäller på puben.
Vaktarna kastar ju bara ut dom som är yngre...
*skakar på huvudet*
Det är bara att vända och gå tillbaka nu :h
*smygtittar* ;)
Mums :p
Jösses, här hinner man inte med att spamma.
Jo, jag har astråkigt :)
Uppsala är faktiskt dött nu, tänk den som bodde i knutby, där är det action...
Koplik skrev:
Det är bara att vända och gå tillbaka nu :h
Men det är ju bättre här på wF, har ju fått både älg och semla! Det får man inte på krogen :e
Har skrivit exakt 100 inlägg mer än vad Koplik har gjort, mäktigt! (Det känns som att LeonL kommer att börja mobba mig för att han har en jävla massa fler inlägg än vad jag har)
BlueSaint skrev:
Har skrivit exakt 100 inlägg mer än vad Koplik har gjort, mäktigt! (känns som att LeonL kommer att börja mobba mig för han har en jävla massa fler inlägg än vad jag har)
§e §e §e