Sitter här hemma själv i ljuset från monitorn och tänker tillbaka på allt jag skulle göra idag men inte orkade för att det var så skönt att sova i soffan istället.
Men nu på kvällen då man piggnat till och förstår att det är för sent att gå runt och hjälpa folk med datorproblem som är så eftersökt, så då tänkte jag vara så pass patetisk så jag knäcker upp några öl och sitter på internet litegrann, men förutom chattar som jag tycker brukar vara så oseriösa och 14is:iga så finns det bara wF som brukar vara aktivt, men det verkar ganska tyst här också.
Är det nästan bara jag som sitter o slackar framför datorn medans alla är ute och roar sig?
Om inte, har ni något förslag på vad man gör en sen lördagskväll när man vill hålla sig hemma? Förslag på bra filmer eller siter?
psst... Första gången man skickar sitt inlägg så tas eventuella blanksteg bort (i början/slutet), så man får redigera det en gång först för att kunna får en smiley att funka som det första objektet. :P
Åhh, nu kommer det 3 flickor gående på gatan utanför mitt fönster... undra om det är såna där nya tjejer som är 14 år och slåss... *orolig* kanske kastar sten på mitt fönster :q