Re: Vinter + Borås = Sant
Och här börjar vädret bli lugnare :birp bara runt 10-5 minus... *önskar att snön FÖRSVINNER illa kvickt*
15 svar · 503 visningar · startad av obelix
Äntligen så har Kung Bore hittat hit...
Fast nu kommer nog hela Borås att lamslås §e
Dom har lite sårt at handskas med snön när det kommer mer än två flingor på en och samma gång... :L
Ett fyrfaldigt leve för Kung Bore...
:bire :bire :bire :bire
Re: Vinter + Borås = Sant
Och här börjar vädret bli lugnare :birp bara runt 10-5 minus... *önskar att snön FÖRSVINNER illa kvickt*
Här i Järna har det nästan snöat i 3-4 dagar i sträck...
Rodan skrev:
Här i Järna har det nästan snöat i 3-4 dagar i sträck...
Nästan snöat? :q
Det har varit molnigt då menar du eller? ;)
Här vräker det ner och snösvängen vräker väl ut salt i samma takt... :x
Tacka vet jag Ulricehamn - där saltar de inte i stan, bara plogar och sandar. :)
Re: Re: Vinter + Borås = Sant
Martin_almighty skrev:
*önskar att snön FÖRSVINNER illa kvickt*
Är du knäpp i skaftet pojkspoling? ;)
Nu har det ju blivit perfekt väder för skidor av olika slag. Tänkte ge mig ut i spåren vid ÖSD i morgon och någon helg framöver blir det Bydalen. Snön kan gott få ligga kvar till slutet av mars med andra ord.
Re: Re: Re: Vinter + Borås = Sant
Dryden skrev:
Martin_almighty skrev:
*önskar att snön FÖRSVINNER illa kvickt*
Är du knäpp i skaftet pojkspoling? ;)
Nu har det ju blivit perfekt väder för skidor av olika slag. Tänkte ge mig ut i spåren vid ÖSD i morgon och någon helg framöver blir det Bydalen. Snön kan gott få ligga kvar till slutet av mars med andra ord.
1. Japp, jag är helknäpp :)
2. Skola + Vinter = Skridskor :( :x x(
Re: Re: Re: Re: Vinter + Borås = Sant
Martin_almighty skrev:
2. Skola + Vinter = Skridskor
= kul + motion + frisk luft (om ni åker på sjöar, vilket jag hoppas att ni gör) = nyttigt! Passa å att njuta och var glad att politikerna inte har dragit in er rätt till vettiga friluftsdagar och att ni fortfarande får ha idrottslektioner.
Re: Re: Re: Re: Re: Vinter + Borås = Sant
Dryden skrev:
Martin_almighty skrev:
2. Skola + Vinter = Skridskor
= kul + motion + frisk luft (om ni åker på sjöar, vilket jag hoppas att ni gör) = nyttigt!
Nyttigt ja, motion ja, frisk luft ja, men kul, nej! Och jag tänker banne mig fortsätta bete mig som en bortskämd snorunge och klaga dagarna i ända. Tyvärr :e
Till slut uppenbarade sig vintern även i Skåne. Det blir nog skottning i morgon. :)
Ingrid skrev:
Till slut uppenbarade sig vintern även i Skåne. Det blir nog skottning i morgon. :)
Ingen större risk för skottning i Stockholmsområdet. Det är så varmt så snön säkert hinner smälta bort inatt. Jippie. :e
äääääääääääntligen efter 3-4 timmars slit kommer vi ut med bilen! Asså vädret i Borås är sjukt just nu! Men skit samma .. idaag skare festas! :) WIHA
Jag skulle precis släppa ut katten när jag såg att det ösregnade ute. Jag som verkligen kände för snöskottning i morgon. *svordomar*
Här har dom lovat plusgrader och regn... :x :l x(
Här blir det 5-6 grader varmt och regn i två dar... :x