Inte läxor, "l-ä-x-j-ä-*-*-*-*" vilket är en helt annan sak. Engelska-glosor (lätt) och läsa 9 sidor om Hitler. Visst, det är inget svårt, men iom mitt nuvarande humör blir det då inte kul.
Allt gör mig så J**** lack...
49 svar · 1 147 visningar · startad av Lofberg · sida 2 av 3
Frågan, av Lofberg
Åååh, jag är på så dåligt humör just nu, men det är mest pga fåniga saker. Att det gick åt h\\\\\\ vid mina försök att ta några nya medaljer vid XBOXEN spelar in kraftigt. Jag stängde av, la mig på sängen för att vila, somnade in, vaknade till, blev mer irriterad för varje gång jag hörde någon logga in på MSN. Tänkte för mig själv "Sluta för f\\ med att logga in hela tiden" :x . Så knallar
Läs frågan i sin helhet →Lofberg skrev:
Inte läxor, "l-ä-x-j-ä-*-*-*-*" vilket är en helt annan sak. Engelska-glosor (lätt) och läsa 9 sidor om Hitler. Visst, det är inget svårt, men iom mitt nuvarande humör blir det då inte kul.
Läxor? Aldrig hört talas om. Men läxjä**** är bland det värsta som finns...
Du kan få lite medlidande för BARA 100 kr :e
Ah.. Efter att ha läst om era jättebekymmer kommer jag att sova gott!!!
Du är ett elakt monster Bire x( :P
LeonL skrev:
Det är vanligt under puberteten :P
Humörsvängningar och sånt :e
Inte en 30-årskris då? ;)
Lofberg...har du några prov, arbeten eller dylikt den närmaste tiden?
Mika3l skrev:
LeonL skrev:
Det är vanligt under puberteten :P
Humörsvängningar och sånt :e
Inte en 30-årskris då? ;)
Å här kommer alla känslorna på en och samma gång...
*spy* :p
Ähh.... Det är vädret... fy fan va det snöa idag.. iallfall i Järna utanför Södertälje.
Själv hadde man Religions prov.. blä kanske MVG.. hoppas.
ett tips. Vänd på problemen, tänk posetivt... :p
Det snöade ordentligt ja....min lilla hundvalp drunknade nästan i snön, hon försvann ner i en driva.
Jag såg bara att hon var borta och, tja hittade henne efter febrilt och desperat letande i stumplästen någon minut senare då hon hade blivit blå om magen. :l
Rodan skrev:
Ähh.... Det är vädret... fy fan va det snöa idag.. iallfall i Järna utanför Södertälje.
Själv hadde man Religions prov.. blä kanske MVG.. hoppas.ett tips. Vänd på problemen, tänk posetivt... :p
Det snöade här i Borås också. Torrsnö, blä. :p
Vad hade du för prov i din religion? Eller menar du skolans religionsprover?
Njaa... jag föredrar att tänka positivt. ;) :P
Nu får ni alla ta och skärpa till er.....det finns väl värre saker att bekymra sig för och bli förbannad över.
FY SKÄMS ni är för bortskämda. ;)
[extrem OT]
Den här veckan har jag för första gången i mitt liv kallats för 'bortskämd' och det två gånger (av olika personer) också! :p Rekord! :e
[/extrem OT]
Du, jag kan bidra med att öka på detta lite.
LeonL, du är bortskämd! :birp
LeonL bortskämd :q
knappast, http://www.webforum.nu/showthread.php?s=&threadid=93797&forumid=108 :p
Bire skrev:
Ah.. Efter att ha läst om era jättebekymmer kommer jag att sova gott!!!
IMFT.
Fast jag sov ganska gott inatt utan att ha läst inlägget...
Tsss, vilka små amatörbekymmer ni har... :e
Hmm.. det känns fan bra att komma hemfrån jobbet o känna att man inte behöver bry sig om nånting.. som att göra läxor mm.
Bara slänga sig i soffan o slötitta på en film eller bara häcka vid datorn.
Lofberg » Vad sägs om att stänga XBoxen en kväll och kanske ägna dig åt t.ex. en flaska fulsprit?
Jag skulle nyss koka en kanna kaffe och upptäcker att kaffebönorna är slut. Sådant gör mig verkligen irriterad så det ska jag vara en stund nu.