webForumDet fria alternativet

Plötsligt i Vinslöv

Småprat

14 svar · 677 visningar · startad av FIgg3

Medlem sedan sep. 2001354 inlägg
Frågan#1

Tänkte se efter här hur många som har sett eller hört talas om dokumentären Plötsligt i Vinslöv? Då jag har hört från kompisar att den är rätt känd runt om i vårt land dock har jag haft väldigt svårt att tro på detta tills jag gick in på http://www.dopingkontroll.com/ och läste...

Själv trodde jag bara att det var runt om vinslöv som den sågs typ Hässleholm & Kristianstad med mera.

Kan inte fatta hur folk kan tycka den är så bra, visst har den sina stunder då man skrattar dock tror jag att ända orsaken till att jag skrattar är att jag bor i just Vinslöv. Diskuterade med lite vänner som också är från Vinslöv och när vi fick veta att folk reste till vinslöv för att se hur det är här kom vi bara fram till en sak, Helt Otroligt!

Skulle vara skoj att vea hur många som sett den och hur många som ens har hört talas om Vinslöv :L

Anledningen till att jag valde till att lägga tråden i Café istället för Musik & Media forumet var att jag vill veta hur många som har hört talas om vinslöv sammt dokumentären har jag valt fel forum ber jag så mycket om ursäkt :r

Medlem sedan juni 20015 009 inlägg

Bor utanför helsingborg i åstorp. Så inte så konstigt jag känner till Vinslöv. :)

Medlem sedan sep. 2003901 inlägg

??? du måste skämta med mig......Nej har aldrig hört talas om filmen.
Och ja jag vet var Vinslöv ligger..... (är uppväxt i Broby :OO ;) )

Medlem sedan maj 20018 027 inlägg

Qimen skrev:

Bor utanför helsingborg i åstorp. Så inte så konstigt jag känner till Vinslöv. :)

Fast nu frågade han ju om dokumentären om Vinslöv.

Nej, jag känner inte till den dokumentären. Däremot känner jag till orten Vinslöv.

Medlem sedan nov. 20022 355 inlägg

Hehe, vet var Vinslöv ligger och har sett dokumentären...
Jag hade inte haft något emot att träffa Mr Bangolf och "materialaren" irl.

Medlem sedan juli 2004181 inlägg

självklart har man sett denna underbara dokumentären ;)

vem kan glömma helsköna scener och personligheter såsom
"Jacko", "inget kan hända när man grillar", "du Bertil, du kan inte klippa häcken senare", "Jobbar han på kvällsposten", etc. etc....

och ja... jag vet vart Vinslöv ligger... dock efter att ha sett filmen :)

den har för övrigt visats i några omgångar på SVT.

Medlem sedan aug. 2001746 inlägg

"Jag vet att om det brinner i el-grillen så kan det inte brinna runt om", "Precis som när jag spelar mini-golf, så vet jag att jag kan grilla", "Det handlar om att fokusera - jag kan få ner bollen i hålet"

Medlem sedan mars 20025 907 inlägg

Har sett dokumentären ja. Eller tja, delar av den i alla fall.

Medlem sedan aug. 20021 975 inlägg

Jag har sett dokumentären. :)

Medlem sedan dec. 19995 718 inlägg

Jag tittade på den igår, en riktig höjdare. Finns här.

Medlem sedan maj 200010 687 inlägg

Ruggigt bra! Killen med golfbollarna är nog bäst! :D

Medlem sedan aug. 2003316 inlägg

fantastiskt bra film...Mannen med bollarna o grillen är bäst,,troligen en mycket labil människa, ser farlig ut!!

Medlem sedan mars 20024 456 inlägg

Har ej sätt Vinslöv filmen
Har ej hört talas om Vinslöv och vet ej var det ligger...

För er som inte vet mycket - eller ingenting: http://svt.se/svt/jsp/Crosslink.jsp?d=9611&a=161788

Red. tog bort

257 ms totalt · 4 externa anrop · v20260731065814-full.6fe65c25
125 ms — deklarationer (db)
0 ms — hämta statistik (cache)
129 ms — hämta tråd, inlägg och bilagor (db)
123 ms — ändringar (db)