oelbal Medlem sedan jan. 2001 4 973 inlägg Frågan 11 jan. 2004 18:26 #1 Den här var faktiskt givande: http://www.liquidgeneration.com/sabotage/escher_sabotage.asp
Länken kräver eftertanke och några lymmlar har redan publicerat svaret längre ned, så därför har jag lagt till lite mellanrum här nedanför...
:)
O OveRRidE Medlem sedan feb. 2001 12 078 inlägg oelbal, din jäkel. Rent ut sagt. :o :e
S sebbz Medlem sedan juli 2000 297 inlägg HAHA, jag satt och VÄNTADE på det. Med ljudet avstängt och enbart ett halvt öga på skärmen. mAWHAWHAWHH :D.
Mig lurar du inte Oelbal, Liquid Generation har inget att ge.. ;)
oelbal Medlem sedan jan. 2001 4 973 inlägg Jag tror bestämt att OveRRidE måste skaffa nya kalsonger... :L ;)
J Jamppi Medlem sedan apr. 2001 463 inlägg AIIIiiiIIIhHH!
Mitt hjärta... ... någon gång skall jag få min hämnd...
L LeonL Medlem sedan dec. 2002 5 871 inlägg Jag hade högsta volym eller något och koncentrerade mig noooga på skulpturerna :P
S sebbz Medlem sedan juli 2000 297 inlägg Sånt där är närmare brott mot mänskligheten! *hötta med fingret*
D Duva Medlem sedan maj 2002 1 141 inlägg När jag såg att det stog "sabotage" i URLet så tog jag av mig hörlurarna direkt. :l
fiddler Medlem sedan juli 2002 3 617 inlägg Vem behöver knark när det finns adrenalin...? :)
V Vimp Medlem sedan juli 2002 2 537 inlägg hahaha :e
Satt verkligen och koncentrerade mig så att jag inte skulle hoppa till.. gick inte så bra :r :x
O OveRRidE Medlem sedan feb. 2001 12 078 inlägg
oelbal skrev:
Jag tror bestämt att OveRRidE måste skaffa nya kalsonger... :L ;)
Och att du måste skaffa ny adress. ;) :p
Koplik Medlem sedan juli 2001 1 129 inlägg gah, stryk ska du ha...
Min livslängd måste förkortats en hel del, kollegorna på jobbet var dock inte lika lättskrämda, måste bero på att dom inte har hörlurar.
Bire Medlem sedan dec. 1999 19 074 inlägg Utan ljud var det ju ganska menlöst, för att inte säga fånigt..
:stefan: Medlem sedan apr. 2000 15 687 inlägg Gah, här sitter man och uppskattar Eschers magnifika verk och så kommer det där... :l
Kulturskymning! ;)
O OveRRidE Medlem sedan feb. 2001 12 078 inlägg
oelbal skrev:
OveRRidE skrev:
oelbal skrev:
Jag tror bestämt att OveRRidE måste skaffa nya kalsonger... :L ;)
Och att du måste skaffa ny adress. ;) :p
:o
Alltså, du borde göra det iallafall. Jag tänkte nämligen skicka min kalsonger till din nuvarande. :OO
oelbal Medlem sedan jan. 2001 4 973 inlägg
OveRRidE skrev:
Alltså, du borde göra det iallafall. Jag tänkte nämligen skicka min kalsonger till din nuvarande. :OO
Då får jag användning av farsans gamla gasmask när jag öppnar nästa omgång post iallafall... :e
E erre Medlem sedan maj 2000 1 215 inlägg Kulturslakt mot Escher! :o
Där hoppade man till. :)
Men ärligt talat, borde inte bubblan kring sådana här snart spricka? Trender på nätet brukar inte vara så långvariga.
Ah, det är inte bra att göra så mot min actionförvridna hjärna. Jag slog runt med stolen jag satt i, kickade den i luften mot datorn samtidigt som jag drog pistolen och sköt sönder skärmen... hm, borde testa nerverna...