Förväntningarna ligger helt och hållet på två lag. Färjestad ska ta tillbaka det från förra säsongen förlorade SM-guldet och vårt herrlandslag i fotboll ska göra bra ifrån sig i Portugal-EM. ;)
I övrigt är det som vanligt, man hoppas på en varm sommar och att man får vara frisk och kry.
Börjar plugga på halvfart nu i januari så det hoppas jag skall bli en positiv upplevelse. Var ett par år sedan man fyllde skallen med kunskap.
Januari känns helt ok så långt förutom att jag har problem att få tag i litteraturen jag behöver till utbildningen...för långa leveranstider.
Jag längtar till hösten då jag skall studera vidare på högskola eller universitet tänkte jag, kan låta strange men jag har fan blivit sne på att inte göra någonting :e
För mig personligen känns EM mer attraktivt. Har jag tur så kan jag se de matcherna utan att för den delen behöva vara ledig, och då kan jag sedan lägga semesterledigheten under OS. :)
Tycker tiden går så snabbt nu för tiden, tycke att de va inte så länge sedan man började skolan efter sommarlovet och nu är de helt plötsligt dags att börja skolan efter vinterlovet...
m_soderlund skrev:
Ser faktiskt fram emot att ta studenten, samt rycka in i lumpen och få distans till vardagen.
Ska bli så gött att få sluta skitskolan jag går på nu och få börja på gymnasiet (förhoppningsvis SAM-Media-programmet), sen att det är EM och OS till sommaren gör ju inte saken sämre. :)
280 ms totalt · 4 externa anrop · v20260731065814-full.a51de22e