MotorolaMedlem sedan sep. 2001355 inläggFrågan#1 Kan ni några roliga motsägelser?
Här är två:
Varför ska man trycka på start när man vill stänga av datorn?
Varför är det ett "s" i läspa?
obelixMedlem sedan sep. 20028 900 inläggÄr det inte förbjudet sätta upp en affisch där det står "affischering förbjuden", när det är affichering förbjudet :q
Mr. N.Medlem sedan sep. 20025 506 inlägg
obelix skrev:
Är det inte förbjudet sätta upp en affisch där det står "affischering förbjuden", när det är affichering förbjudet :q
Inte om tillägget "utom affischering om affischering förbjuden" finns med. ;)
DrydenMedlem sedan aug. 200218 625 inläggRe: Roliga motsägelser
Motorola skrev:
Man startar ju avslutningen! :i :e
FFreeLoveMedlem sedan dec. 200354 inlägg En man säger att han ljuger, samtidigt talar han sanning
FFreeLoveMedlem sedan dec. 200354 inlägg Eller varför inte: "Jag vaknade en gång av att jag var död"
EerreMedlem sedan maj 20001 215 inlägg
Mr. N. skrev:
obelix skrev:
Är det inte förbjudet sätta upp en affisch där det står "affischering förbjuden", när det är affichering förbjudet :q
Inte om tillägget "utom affischering om affischering förbjuden" finns med. ;)
Den klatschiga slagdängan lyder: All affischering utom affischering om affischering förbjuden förbjuden. :bire
LLeonLMedlem sedan dec. 20025 871 inlägg Eller en regel (eller lag) som kan finnas i ett spel:
§5.6 Du måste bryta mot alla regler.
eller:
§5.7 Du måste bryta mot denna regel tre gånger.
SSebbeMedlem sedan jan. 20032 285 inlägg
erre skrev:
Den klatschiga slagdängan lyder: All affischering utom affischering om affischering förbjuden förbjuden. :bire
Men då kan man ju sätta upp en affisch som det står Ursäkta misstaget! Affischering är inte längre förbjuden på? :q §e
LLeonLMedlem sedan dec. 20025 871 inlägg
Sebbe skrev:
LeonL skrev:
Sebbe skrev:
Ursäkte misstaget!
Norske? ;) §jr
Vad pratar du om? :o
Inget... jag har faktiskt inte öppnat min mun (=pratat) sedan kl 19:13:34.
BireMedlem sedan dec. 199919 074 inläggNär jag var liten pojke så brukade jag fiska, min mamma sa vid ett tillfälle:
"Kommer du hem & har drunknat så slår jag ihjäl dig..." :e
obelixMedlem sedan sep. 20028 900 inlägg
Bire skrev:
När jag var liten pojke så brukade jag fiska, min mamma sa vid ett tillfälle:
"Kommer du hem & har drunknat så slår jag ihjäl dig..." :e
Fick höra samma sak...
Du verkar ha blivit lika rädd som jag... :e
Re: Roliga motsägelser
Motorola skrev:
Jag använder Shut Down inne i Windows.
PaceMedlem sedan juni 20019 024 inläggVarför ska det vara så svårt att stava dyslexi?
mikulMedlem sedan aug. 20013 824 inläggRätt ska va rätt sa grisen och åt upp räven :P
JJerpaMedlem sedan feb. 20032 532 inlägg hmm..tillhör vel halvt om halvt till detta.
varför är ordet förkortning så långt?