LLeonLMedlem sedan dec. 20025 871 inlägg Surfa på wF när ni har tappat era klockor! :e :e :e
tydalMedlem sedan juni 20034 013 inlägg
LeonL skrev:
Oddsen på att antalet bultar är ett jämnt hundratal är dock väldigt väldigt liten, Löffe
Det behöver de egentligen inte alls vara. Antalet är ju inte slumpvalt.
Precis som att det inte är någon slump att det är 10 000 000 meter från ekvatorn till nordpolen.
TtillmarMedlem sedan sep. 2002928 inlägg Den första tror ja, men inte dom andra:-P
tydalMedlem sedan juni 20034 013 inlägg
tydal skrev:
Precis som att det inte är någon slump att det är 10 000 000 meter från ekvatorn till nordpolen.
Leon skrev:
Har du räknat? :p
"Tell a man there are tre billion stars and he will believe you. Tell him a bench has wet paint and he has to touch it to be sure."
MMika3lMedlem sedan nov. 20018 492 inlägg Kan alla landskap, alla dvärgar och ganska många delstater. ;)
DrydenMedlem sedan aug. 200218 625 inläggLandskapen skulle jag nog klara lätt om jag gav mig själv någon minut. Men jag orkar inte. ;)
Dvärgarna och delstaterna är det värre med och där tänker jag inte ens bry mig om att ens tänka tanken att klara det. ;)
MmarjaMedlem sedan mars 2003580 inlägg Landskapen är lätt, fick alla rätt på det provet på lågstadiet. Dvärgarna kanske jag skulle klara. Delstaterna däremot, kan kanske 20 stycken eller nåt, känns rätt onödigt att veta faktiskt.
IIngridMedlem sedan dec. 19997 740 inlägg Dvärgar och landskap....med deras tillehör kunde jag. Däremot föll jag på delstaterna. ;)
LofbergMedlem sedan nov. 20023 429 inläggSom sagt, ingen bryr sig om USA :p