Godnatt
Hmm satt och letade som attans efter 2004 godnatt tråd =/ hittade ingen.. jaja får väl starta en egen godnatt tråd då =P
Godnatt på er
33 svar · 785 visningar · startad av M.Cheraghi
Hmm satt och letade som attans efter 2004 godnatt tråd =/ hittade ingen.. jaja får väl starta en egen godnatt tråd då =P
Godnatt på er
Godnatt
Va godnatt redan?
Addeladde skrev:
Va godnatt redan?
haha, den 7:e januari kommer jag dö!
7 januari klockan 05.00 kommer klockan ringa, 06.30 skall jag befinna mej i gamla stan ombytt och klar att jobba!
har nämligen 2 veckor kvar utav praktiken!
Jag måste börja återställa min dygns rytm lite grann! täntke att det bästa vore att sova :P men men vill du umgås kan vi göra det :D
borde finnas Spel på WF så man kan möta andra medlemmar såhär på nätterna :P typ backgammon eller luffarshack :P
Addeladde skrev:
Va godnatt redan?
Att du har mage att att säga så till mig, när du själv försvunnit spårlöst från wF :q
Får mig att stanna kvar på wF sen drar du själv x(
:birp
Jag har inte dragit men däremot har jag ätit nattmackor
Addeladde skrev:
=P okej skönt nej men nu ska jag jag seriöst sova..
jag ska vakna.. åka till frisören o fixa frippan, hämta ut 2 biljetter till konungens återkmst och vara i stan kklockan 6 för at käka middag med en tjej osen kolla på filmen! i need sleep :P
Gonatt pårej!
Cannabis_Tomten skrev:
Addeladde skrev:
=P okej skönt nej men nu ska jag jag seriöst sova..
jag ska vakna.. åka till frisören o fixa frippan, hämta ut 2 biljetter till konungens återkmst och vara i stan kklockan 6 för at käka middag med en tjej osen kolla på filmen! i need sleep :PGonatt pårej!
Trötthet är bara brist på kaffe
Kaffe? hallå koffeitabletter från apoteket :P
ohh nu närmar sig denna natt mot sitt slut sakna men säkert! ska försöka hålal mej vaken liiite till iaf :P orka somna nu!
Skulle precis starta en egen sån här tråd innan jag hittade denna...
God natt på er då wF! Nu skall jag sätta på en film(det skall bli skönt :P) så att syrran blir glad :P Man kanske tillomä kan somna om man har tur :P
Skål o god natt! :birp
Gonatt? :o Det är ju GODMORGON :e
Tack Cheragi du påminde mig att beställa tid till frisören! :)
Nästa torsdag 15.45 blev tidpunkten för detta om nån undrade!
flat-eric skrev:
Tack Cheragi du påminde mig att beställa tid till frisören! :)
Nästa torsdag 15.45 blev tidpunkten för detta om nån undrade!
bra
då ska jag ringa dit och säga att jag är din Maneger och skall förklara för frisören hur ghåret skal vara och att han/hon absolut inte får lyssna på dig! :)
Rosa rasta dreadlocks? :P
Godnatt. :)
Aha! Jag visste väl att det inte var något vanligt slisk jag halkade på... damn that Josef :e
Engine^ skrev:
Aha! Jag visste väl att det inte var något vanligt slisk jag halkade på... damn that Josef :e
Kunde inte låta bli... :D :birp
Sillpower :birp
Re: Godnatt 2004!
M.Cheraghi skrev:
Godnatt på er
Titta! När man citerar dig så står det "cannabis_tomten skrev"
ditt gamla ryska namn dyker upp igen! :P