Re: Cannabis_Tomten varför de namnet?
Addeladde skrev:
.
Jadu du kan juhe skicka PM :P men men jag kan ta det här också!
Vet inte hur många år sen det var. Men troligtvis ett tag innan jag reggade mitt namn. under 2001 någon gång kring / efter julen skulle jag tippa på (med tanke på tomteluvan)! Jag vet jag inte riktigt vad vi gjorde, jag tror vi lanade en helg och inte sovit, eller något sådant!
Sedan när helgen tog slut och det var dags för skolan och jag hade inte rakat mej på ett tag (skägg växt i tidig ålder redan i 7:an) och sitter på en lektion med en mössa liknande en tomteluva och skägg och låg å sov på en lektion för att ta igen sömn så utbrast vikarien vi hade då nått i stil med "hörrö din hashtomte d e dags å sätta fart" minns inte riktigt ordagrant, så då blev det hash/cannabis tomte!
Vet inte varför han sa så, men man kan tänka sig att det har med kombinationen nedan att göra :OO
- skägg
- tomteluva liknande grejj
- totalt bränd i huvet efter helgens uppesittande
- sov på lektionerna
Och när jag registrerade mig på webforum, trodde jag aldrig att jag skulel bli kvar här så länge :P så jag tog första namn som ploppade upp i min hjärna o vipps Cannabis_tomten
Jag har skickat mail till forumledarna angående namnbyte, men fått nedslag av detta, och jag orkar inte byta identitet på webforum genom att registrera ny användare. så cannabis tomten stays!
Mitt nick har inget med Droger IRL förknippad med mig att göra (kanske lika bra att klargöra):OO :OO :OO :OO
PM ja det kan man ju använda sig av. Alldeläs för sent för att jag ska kunna tänka klart.
Tycker lätt att forumledarna ska tillåta dig att ändra namnet eller åtminstonde byta ut den första stavelsen med tanke på namnet.
Addeladde skrev:
PM ja det kan man ju använda sig av. Alldeläs för sent för att jag ska kunna tänka klart.
Tycker lätt att forumledarna ska tillåta dig att ändra namnet eller åtminstonde byta ut den första stavelsen med tanke på namnet.
Jag försökte motivera ett namnbyte med lååånga sofistikerade rader! men icke sa nicke.. det fick man inte :P låter inte gulligt med Cannabis innan =/ visst man kanske tyckte det var kul år 2001 för 2½ år sedan att ha Cannabis i nicket.. men nu såhär 2½år senare o vara fast vid det nicket känns lite jobbigt.. men men, webforum har sin policy och den får man helt enkelt acceptera.. lifes a bitch!
Nu har även jag PM:at dem om att du borde få byta nick
:stefan:Medlem sedan apr. 200015 687 inläggRe: Re: Cannabis_Tomten varför de namnet?
Cannabis_Tomten skrev:
vet inte hur många årsen d var.. men troligtvis ett tag innan jag reggade mitt namn.. under 2001 någongång kring julen!
...eller inte. :p
Registrerad: 2001-07-27
Re: Re: Re: Cannabis_Tomten varför de namnet?
:stefan: skrev:
Cannabis_Tomten skrev:
vet inte hur många årsen d var.. men troligtvis ett tag innan jag reggade mitt namn.. under 2001 någongång kring julen!
...eller inte. :p
Registrerad: 2001-07-27
det var bland dem första terminsdagarna in på år 2001 runt juletider (julen hade varit) dvs cirka 7 månader innan jag reggade mig, som sagt när jag reggade mej var namnet inte så aktuellt o ingen sa så längre, men jag hade brist på fantasi och tyckte då att det namnet var d bästa jag kom på, och så bev det
RikardMedlem sedan dec. 199917 055 inlägg
Cannabis_Tomten skrev:
Addeladde skrev:
Jag försökte motivera ett namnbyte med lååånga sofistikerade rader! men icke sa nicke.. det fick man inte :P låter inte gulligt med Cannabis innan =/ visst man kanske tyckte det var kul år 2001 för 2½ år sedan att ha Cannabis i nicket.. men nu såhär 2½år senare o vara fast vid det nicket känns lite jobbigt.. men men, webforum har sin policy och den får man helt enkelt acceptera.. lifes a bitch!
Jag vill bara klargöra så skulden ligger där skulden ska ligga. Det är inte forumledarna som har sagt nej, det är vi som ansvarar för webForum - Brimba, SirPeter och jag. :)
Det komiska är att jag har började vackla i mitt beslut vad gäller ditt namn idag på morgonen - strax innan jag såg den här tråden. :o ;)
Jag ska, tillsammans med de andra, ta det under övervägande en gång till.
frankofMedlem sedan jan. 20016 874 inlägg*ASG*
<moral>
Just där ser man hur ett "häftigt" nic i gröna ungdomen inte är riktigt så roligt efter några år.
</moral>
Fast det är ju lite "1337" att ha ett flummigt namn :e
frankof skrev:
*ASG*
<moral>
Just där ser man hur ett "häftigt" nic i gröna ungdomen inte är riktigt så roligt efter några år.
</moral>
Skall man vara riktigt "1337" skall man ju ha ett fräckt namn med massa konstiga tecken Det viktigaste efter det är att INTE använda det namnet utan att skaffa ett "fakenick". :e
:stefan:Medlem sedan apr. 200015 687 inlägg
Nicrosoft skrev:
frankof skrev:
*ASG*
<moral>
</moral>
Skall man vara riktigt "1337" skall man ju ha ett fräckt namn med massa konstiga tecken Det viktigaste efter det är att INTE använda det namnet utan att skaffa ett "fakenick". :e
Få se, var det inte du som lagt till ditt nick i ditt riktiga namn..? :e ;)
Jag vill bara klargöra så skulden ligger där skulden ska ligga. Det är inte forumledarna som har sagt nej, det är vi som ansvarar för webForum - Brimba, SirPeter och jag.
Det komiska är att jag har började vackla i mitt beslut vad gäller ditt namn idag på morgonen - strax innan jag såg den här tråden.
Jag ska, tillsammans med de andra, ta det under övervägande en gång till.
Klockan var så mycket runt 4 snåret! och att det var en moderator som hade gett nedslag, det visste jag juhe att det inte var, men däremot forumledare tänkte jag på, det lät rätt!
Ber om ursäkt för att jag skuldsatte fel personer §e!
Så du menar att den här chansen en på miljonen fortfarande finns någonstans därute? :)
Inte hela, tog inte med "soft", kändes inte så "1337" med det :OO
Nicrosoft skrev:
Well.. Guess again, it's 1337 to have "soft" in your namne! And guess what, your are not 1337!
:moose
:stefan:Medlem sedan apr. 200015 687 inlägg
Nicrosoft skrev:
Som sagt.
VSB som matematikerna säger... :birp
SirPeterMedlem sedan feb. 200115 571 inlägg
Cannabis_Tomten skrev:
Så du menar att den här chansen en på miljonen fortfarande finns någonstans därute? :)
Om du hade kollat din e-brevlåda lite oftare så hade du inte behövt ställa den frågan. ;)
SirPeter skrev:
Cannabis_Tomten skrev:
Om du hade kollat din e-brevlåda lite oftare så hade du inte behövt ställa den frågan. ;)
well jag är inne på mailen lika ofta som webforum
"enlarge your penis" ere från er?
:e (antar att det tittar fram snart)
Cannabis_Tomten skrev:
:e (antar att det tittar fram snart)
Det är skickat till den e-postadress du angav i din profil.
SirPeterMedlem sedan feb. 200115 571 inläggOm ett e-brev tar sex timmar att nå mottagaren så skulle jag nog tänka över mitt val av e-posthantering. §e
Det är skickat till den adress som du har reggat här på wF.
SirPeter skrev:
Om ett e-brev tar sex timmar att nå avsändaren så skulle jag nog tänka över mitt val av e-posthantering. §e
Det är skickat till den adress som du har reggat här på wF.
Somna om SirPeter, somna om. :) ;) §jr