Blykeps...
Dagen efter...
12 svar · 450 visningar · startad av obelix
Blykepa, träkepa, "lite huvudvärk i vänstra ögonbrynet" - nåt sånt brukar de som råkar ut för det kalla det. ;)
Däremot brukar Dieselmannen vara i farten när man är ute och det märker man först dan efter... Han slår dig i skallen, häller diesel i munnen på dig och tar alla dina pengar! x( :e
:stefan: skrev:
Blykepa, träkepa, "lite huvudvärk i vänstra ögonbrynet" - nåt sånt brukar de som råkar ut för det kalla det. ;)
Däremot brukar Dieselmannen vara i farten när man är ute och det märker man först dan efter... Han slår dig i skallen, häller diesel i munnen på dig och tar alla dina pengar! x( :e
Dieselmannen, det måste jag komma ihåg :birp
Betongpanna
Namn på baksmälla:
Bakis
Betongkeps
Fyllsjuk
Lite ont (huvudvärk) bakom vänstra/högra ögonbrynet
Må dagen efter
Pannknack
Panndunk
Ågren
:stud :moose
Stor lugnet sweper in.
Bra artikel i Helsingborgs dagblad om hur man undviker den.
Skallebank glömde jag ju!
halvdöd....
"något-som-jag-aldrig-skulle-utsätta-mig-för-därför-att-det-finns-ingen-anledning" ;)
"jag-har-aldrig-vart-bakis-och-ska-därför-inte-uttala-mig-men-jag-tror-bakfylla-är-påhittat-av-fjortisar-som-vill-skryta-om-hur-mycket-dem-har-druckit-kvällen-innan-för-att-sänka-sin-status"
;) najjs namn va?
Dagen efter kvällen innan
Cannabis_Tomten skrev:
"jag-har-aldrig-vart-bakis-och-ska-därför-inte-uttala-mig-men-jag-tror-bakfylla-är-påhittat-av-fjortisar-som-vill-skryta-om-hur-mycket-dem-har-druckit-kvällen-innan-för-att-sänka-sin-status"
;) najjs namn va?
haha, ja om det va så väl att det bara va påhittat!
har fan legat dubbelvikt hela dagen i dag :x ...fast man får väl skylla sig själv ;)
det sjunde inseglet kan man också kalla det...heh