Som sagt, svenska folket är engagerat i att trängas som sardiner och slåss om produkter som är nersatta med en tia - då kan man misstänka att wF's medlemmar också har varit ute i verkligheten de senaste dagarna. Frågan är om de fyndat något? ;)
Själv hittade jag en tokvarm jacka på Stadium - nersatt från 1399 till 699. Tackar! :)
Snubblade in hos Ginza idag (bor i närheten av deras butik) och märkte att de hade rea på både det ena och de andra. Det blev iallafall en hel hög med DVD-filmer. :)
Själv vägrar jag att springa i trängseln (göteborg är hemskt under rean).
Men jag skrattade gott åt min pappa som skulle in och köpa en dator, på onoff tror jag, och kom hem med en diskmaskin????
Snacka om att byta upp/ner sig eller :q ?????
(dom hade plockat undan alla pc's så det blev ingen där inte)
Inga fynd (än?), dock känner jag att jag måste bränna pengar på något. Om det sedan är ett rea-fynd eller inte är strunt samma - bara jag får bränna lite pengar. :OO
Inga fynd (än?), dock känner jag att jag måste bränna pengar på något. Om det sedan är ett rea-fynd eller inte är strunt samma - bara jag får bränna lite pengar. :OO
Alltid lika skönt och smeta lite på sköna saker man vill ha. : )
Dryden, jäpp. 256 MB. Den är verkligen totalskön också. Ett av mina absolut bästa köp någonsin, vågar jag påstå. Och tro mig, jag shoppar mycket och ofta.
Bilbana till sambons son halva priset ( =250kr )
Webcam till sambon. Nedsatt från 450:- till 297:-. Men jag hittade ett ex där det stod 97:- på förpackningen så jag tog det.
Sambon har fyndat kläder.
253 ms totalt · 4 externa anrop · v20260731065814-full.86ec41c2