Som topic lyder e jag ute efter lite udda mer speciella skor!
det är alá Cowboy boots, men jag hittar inte den jag vill ha =/ sökt som en tok har sett dem i nån butik för länge länge sedan men vet inte vart =/
Har dom stängt den butiken på drottninggatan. Hade för mig att de har en där också. Alltså Sko-Uno.
Men Blue Fox vet jag inte på rak arm vart det ligger.
gå in på det är dom som är återförsäljare till ALLA sådana boots här i sverige. www.vaquero.o.se
dom bootsen som du är ute efter ligger inte på webben för tillfället, men dom finns.
Om du kan vänta tills efter nyår så kan jag fixa mer info.
gick in och kollade dom ligger på webben gå in under boot och snake.
gå in på det är dom som är återförsäljare till ALLA sådana boots här i sverige. www.vaquero.o.se
dom bootsen som du är ute efter ligger inte på webben för tillfället, men dom finns.
Om du kan vänta tills efter nyår så kan jag fixa mer info.
gick in och kollade dom ligger på webben gå in under boot och snake.
Tack!
Jjag hittade dem! Men sidan för priser verkar inte finnas på servern =/ 404 sida juhe. =)
vet på ett ungefär var bootsen md betäckning "4204" kostar?
var inne på sko-uno idag och kollade! Bootsen var av märke "Tony Mora" från spanien, snygga som fan och priset på 3995kr var också ganska snyggt =) var inne på Tony Moras's hemsida o frågade genom mail vad d kostar att köpa dem sirekt från dem =) vilket man tydligen skall kunna göra :D har inte fått svar ännu men lite billigare lär det endå vara kan man hoppas på =)
Har mina gamla "Bonntjyvis" liggandes i garderoben...
Mina sista par boots jag köpte hos Sko-Uno :e
ja plocka fram bootsen grabben det är ju "inne" igen. :birp ;)
klart dem ska fram, man ska inte se ut som alla andra, man ska ha stil man ska ha klass ;) Våga vara annorlunda :D
en fördel e juhe att Obelix redan varit Hippie en gång i tiden, vilket gör att han lättare kan bli det igen =)
klart dem ska fram, man ska inte se ut som alla andra, man ska ha stil man ska ha klass ;) Våga vara annorlunda :D
en fördel e juhe att Obelix redan varit Hippie en gång i tiden, vilket gör att han lättare kan bli det igen =)
:o :birp
Måste bara sula om dom först...
Köpte dom för ca 15-17 år sedan :h
:o :birp
Måste bara sula om dom först...
Köpte dom för ca 15-17 år sedan :h
Dåså. då haru nått å göra efter nyår :D hehe sula om å gå på stan och se glad ut ;)
280 ms totalt · 4 externa anrop · v20260731065814-full.86ec41c2