Glögg? Jo man tackar :D , fast finns det ingen saftglögg för mig som är så liten :r ?
*ber snällt*
82 svar · 1 475 visningar · startad av Luxman
*Tar ner självbetjäningsskylten och häller upp några flaskor glögg i en kastull som genast hamnar på spisen*
*Skållar en skål med mandlar och börjar skala dem.*
Nynnar på endast tomten är vaken.... ;)
Någon som är sugen på glögg?
Glögg? Jo man tackar :D , fast finns det ingen saftglögg för mig som är så liten :r ?
*ber snällt*
Kör det starkaste som finns, Tack! :birp
Boop. :birp
Självfallet så finns det alkoholfria varianter också, den här baren är för alla åldrar. ;)
Häller upe en Blossa spetsad mef Cognac till mig själv och en alkoholfri men synnerligen god glögg till Lofberg.
moo! (Jul)bockar å tackar.. :birp
Luxman skrev:
Häller upe en Blossa spetsad mef Cognac till mig själv och en alkoholfri men synnerligen god glögg till Lofberg.
Verkar som Luxman inte skall ha mer glögg :p
Kollar legget på Qimen.....
Häller därefter upp en likadan glögg som jag själv smuttar på.
Varsågod och god jul.
:)
*Stövlar in på baren och hivar i mig Luxmans Bire-glögg*
*roffar år mej av den alkoholfria glöggen från Lofberg å häller upp ett glas o klunkar*
*RAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAP* :r
*Ser hur Peeer sakta förvandlas till Bire*
Cannabis: Du är inte Tomten :p , men jag lovar, Tomten håller ett öga på dig och dina stölder från småbarn!
Lofberg skrev:
hmm jag som trodde du drack alkoholfri glögg :P
Lofberg skrev:
Cannabis: Du är inte Tomten :p , men jag lovar, Tomten håller ett öga på dig och dina stölder från småbarn!
stölder å stölder! =/ jag bjuder juhe tillbaka när vi båda blir myndiga för riktiga WF-Bar =)
från småbarn =) tjadu jag klassar mej själv som ett småbarn jag också =) har juhe nåra månader kvar att bli vuxen =)
Tomte eller inte =)
cannabis inte =)
Falafel Tomte = U bet! =)
Cannabis_Tomten skrev:
Lofberg skrev:
hmm jag som trodde du drack alkoholfri glögg :P
Det gör jag också, bara det faktum att Peeer sluka ett helt stop med Bireglögg som ja..ja :p :e ;)
Tsss, bråk på Julafton! :( Det blir färre paket ikväll ungar! §jr ;)
Tar en vit starkvinsglögg - favoriten! :)
Tar en till av Bireglöggen, gjorde susen sist! :birp